Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
I min erfarenhet så är det vanligt då jag stött på väldigt många män med den läggningen. Om man kikar på r/creepypms på reddit så är det otroligt vanligt att kvinnor får dessa unsolicited pms ifrån äckel. Och då menar jag inte deras fetish, utan det faktum att de försöker tvinga på sin fetish på någon annan.

Har även stött på förvånande många som har en fetish för att krympa till ministorlek och typ bli uppäten av en kvinna. Dessa män försöker gärna tvinga på sin fetish genom att fråga "vad skulle du göra om du hittade mig och jag krympt så att jag bara var fem cm lång." :meh:

:rofl: Förlåt:D

Om jag krympt?!:rofl: Jsg hade stoppat honom i en liten burk om jag vågat, annars ringt Anticimex.

I min erfarenhet så är det vanligt då jag stött på väldigt många män med den läggningen. Om man kikar på r/creepypms på reddit så är det otroligt vanligt att kvinnor får dessa unsolicited pms ifrån äckel. Och då menar jag inte deras fetish, utan det faktum att de försöker tvinga på sin fetish på någon annan.

Har även stött på förvånande många som har en fetish för att krympa till ministorlek och typ bli uppäten av en kvinna. Dessa män försöker gärna tvinga på sin fetish genom att fråga "vad skulle du göra om du hittade mig och jag krympt så att jag bara var fem cm lång." :meh:

Det där är typ det sjukaste jag har hört i hela mitt liv O_o

Kommer ihåg när jag träffade en man som hade fotfetish. Hade ingen aning om det först men det blev.. tydligt. Och så jäkla konstigt. (Kan tilläggas att jag själv inte är så förtjust i fötter och tyckte ännu mindre om fötter då...)
Det blir väldigt tydligt ja. Och väldigt konstigt. Och väldigt jobbigt eftersom jag tycker fötter är både rätt äckliga och rätt skrämmande. Samtidigt som jag är väldigt öppen och noga med att dels inte shamea och dels får min partner nöjd.

Jag vill också slippa bli påslängd andras fetisher och kinks. Ja, självklart är de viktiga att ta upp i och med att de ofta är en viktig del av personen men för höga farao gör det respekt fullt och inte som denne nissen:
*fritt ur minnet från dejtingsajt:
Han: ååh, du har långt vackert hår.
Jag: tack, jag gillar det också.
*här går jag till jobbet*
H: lockigt hår är häftigt
H: det är en så speciell känsla att dra fingrarna genom lockigt hår
H: att hålla i
H: att smeka
H: känna mot kroppen
H: att plocka upp i duschen
H: hår är tändande
H: får jag komma i ditt hår?

Jag vill också slippa bli påslängd andras fetisher och kinks. Ja, självklart är de viktiga att ta upp i och med att de ofta är en viktig del av personen men för höga farao gör det respekt fullt och inte som denne nissen:

:crazy:

På samma tema;
Det var något program på tv som visade en lång kvinna vars man hade byggt upp en stad i pyttestorlek som modell. Sen gick hon omkring och krossade husen och människorna i staden. Mannen filmade och gick igång på det.

Såg också ett program om en stor kvinna som tog betalt av män för att sitta på dem, ställa sig upp på dom och hoppa på dom.
Männen sa att det kändes som de skulle bli krossade under henne och det gick de igång på.

Så att vara liten och kvinnan stor verkar vara en grej vissa gillar.

Undrar om programmet var Outsiders. Känns ju som det.

:rofl: Haha herregud. Har folk inget filter på vad som är lagom mycket att säga?

På samma tema;
Det var något program på tv som visade en lång kvinna vars man hade byggt upp en stad i pyttestorlek som modell. Sen gick hon omkring och krossade husen och människorna i staden. Mannen filmade och gick igång på det.

Såg också ett program om en stor kvinna som tog betalt av män för att sitta på dem, ställa sig upp på dom och hoppa på dom.
Männen sa att det kändes som de skulle bli krossade under henne och det gick de igång på.

Så att vara liten och kvinnan stor verkar vara en grej vissa gillar.

Undrar om programmet var Outsiders. Känns ju som det.

Säkerligen Outsiders. Jag är en stark förespråkare av att leva ut sina sexuella fantasier så länge det enbart involverar vuxna människor med samtycke. Men ibland får till och med jag bita mig i läppen lite och ställer mig frågande till hur folk är funtade egentligen.

Jag funderar på att överraska frukostkillen med något kul på alla hjärtans dag. Vad kan man hitta på, tro? Middag och drink i all ära men det känns lite tråkigt. Spa? Skansen? Vad hade ni uppskattat?
Jag som är känslig för kyla hade inte velat vara ute om vädret är runt nollan och nederbörd :cool: Kallt men torrt och vackert, helt ok! Då kanske en promenad till Ulla Winbladh och äta:)Om den finns kvar?? :o Dåligt väder, middag hemma med kanske ett bad tillsammans :love:

Jag som är känslig för kyla hade inte velat vara ute om vädret är runt nollan och nederbörd :cool: Kallt men torrt och vackert, helt ok! Då kanske en promenad till Ulla Winbladh och äta:)Om den finns kvar?? :o Dåligt väder, middag hemma med kanske ett bad tillsammans :love:

Jag tror det finns kvar! Ja, något sånt skulle ju vara ganska mysigt? Kan man ta en promenad dit. Ja, såvida det inte regnar eller "slaskar" då :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 714
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 431
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 747
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka