Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, jag kom bara att tänka på det när hon nämnde det. För det kändes inte som en så vanlig preferens. Ungefär som att fot fetish inte är så vanligt.
Det är nog inte så mycket en preferens/fetish utan mer en iakttagelse att du har väldigt bra ådror. (Ur sticksynpunkt) Vanligt bland sjuksyrror att notera och kommentera verkar det som. :) Mer "yrkesskada" än attraktionsrelaterat tänker jag.

Sen kan hon ju självklart ha tyckt att du har fina armar också!

Det var knappast en fetisch?

Och preferens låter det inte heller som det var faktiskt? Utan mer en detalj med dig hon uppskattade.
Jag vet faktiskt inte om hon tyckte de va upphetsande. Men hon kunde sitta länge och dra fingrarna över ådrorna när vi låg och kolla på film. Mysigt, men sen efter ett tag kunde hon börja trycka på dom och stoppa blodet. Då var det inte mysig längre... :cautious:

Jag vet faktiskt inte om hon tyckte de va upphetsande. Men hon kunde sitta länge och dra fingrarna över ådrorna när vi låg och kolla på film. Mysigt, men sen efter ett tag kunde hon börja trycka på dom och stoppa blodet. Då var det inte mysig längre... :cautious:

Fortfarande inte fetish/preferens. Utan bara uppskattade dem och troligen lite yrkesskada. Såvida hon inte hade som krav på att han skulle ha stora ådror och valde dig pga dem kan du släppa preferens/fetischtanken.

Sen kan det vara grymt fascinerande kan jag med tycka ;)

Men att bara prata om sin kuk tar emot. Eller tröskeln är mycket hög. Man kan prata om det men i en dejt? Jösses.
Det beror ju väldigt mycket på vad du och dejten tänker göra. Jag föredrar att en man kan vara frispråkig och särskilt om vi ska träffas för sex. Jag är pryd så det räcker för oss båda och föredrar helt klar människor som är lite shameless.

Haha sån är jag också. Gillar att trycka hårt och se vad som händer :D. Inte sexuellt mest en fascination.

Om det är någon kvinna som gillar att titta på bara överkroppar och halvnakna män med spända biceps skulle jag rekommendera Tinder.
Synd att det inte är främst det jag går igång på.. :meh: O_o
Kan du inte räkna hur många sådana du ser en kväll eller så? :p tycker det är lite intressant (vilket nog märks nu när jag börjat räkna allt möjligt... :angel:)

Hehe.. måste räkna...
Men det måste ju vara gamla bilder.. Inte sjutton kan en så stor del av landets manliga 40-åringar ha magrutor....:meh:
Haha, tre av de fyra män jag känner lite närmre som är över 40 har magrutor :p Å andra sidan har jag träffat dem genom träningen och de lär knappast motsvara något genomsnitt...

Vaddå fotfetish är inte vanligt? Det ju typ den vanligaste fetishen och var och varannan nisse går ju igång på fötter. Eller är det bara jag som stöter på dem?
Mvh hon som relaterar lite väl hårt till Hello Saferide - the Quiz
Kommer ihåg när jag träffade en man som hade fotfetish. Hade ingen aning om det först men det blev.. tydligt. Och så jäkla konstigt. (Kan tilläggas att jag själv inte är så förtjust i fötter och tyckte ännu mindre om fötter då...)

Alltså fotfetish är ju fan den vanligaste tillsammans men män som sett fifty shades of gray och vill ha något slags dom/sub förhållande som inte alls är ett dom/sub förhållande.
Intressanta frågan är ju också hur man vet om en fetisch är vanlig eller inte?
Om det här gjorts undersökningar eller bara blir antagande.

Intressanta frågan är ju också hur man vet om en fetisch är vanlig eller inte?
Om det här gjorts undersökningar eller bara blir antagande.

I min erfarenhet så är det vanligt då jag stött på väldigt många män med den läggningen. Om man kikar på r/creepypms på reddit så är det otroligt vanligt att kvinnor får dessa unsolicited pms ifrån äckel. Och då menar jag inte deras fetish, utan det faktum att de försöker tvinga på sin fetish på någon annan.

Har även stött på förvånande många som har en fetish för att krympa till ministorlek och typ bli uppäten av en kvinna. Dessa män försöker gärna tvinga på sin fetish genom att fråga "vad skulle du göra om du hittade mig och jag krympt så att jag bara var fem cm lång." :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 714
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 430
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 747
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka