Jag skulle föredra om han gjorde en rosett av den
Skulle vara extremt imponerande om inte annat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle föredra om han gjorde en rosett av den
Jag tänkte mest på hur ont det skulle göraSkulle vara extremt imponerande om inte annat!
precis. Med fint rött band.Om det nu är en fråga om att få kuk som någon form av present så vill jag åtminstone få den inslagen i en rosett.
Du kunde ha svarat "No, I have always been a woman."Alltså ja verkligen. Nu var det visserligen på engelska och jag tror det exakta ordvalet var om jag "have ever had a black cock". Men ja, same same.
Du kunde ha svarat "No, I have always been a woman."
Det låter som ett mail en kompis fick. Han beskrev hur han ville mata en tjock tjej och sen beskrivning på det.Exakt...
Exempel från verkligheten (ur minnet - har stängt kontot)
X: Hej, vad snygg du är!
Houdinie: Tack, vad snällt. Ser att du gillar XYZ, det verkar intressant, kan du berätta mer?
X: Jo, det är kul. Hur mycket väger du?
Houdinie: Jag har inte vägt mig på länge, så det vet jag inte. Brukar du XYZ ofta?
X: Kan du inte väga dig och skicka bilder på dig själv i bikini?
Houdinie: Nej
X: Jag tänder på stora tjejer, så du behöver inte vara orolig. Kom igen, skicka bilder, eller så kommer jag hem till dig så kan jag fota dig? Jag tar med pizza...
Houdinie: Nej tack, jag är inte intresserad.
X: [Tjat, tjat, tjat, tjock, vikt, kropp, bröst, rumpa, jag vill, jag tänder på, jag tänker, jag ska, jag, jag, jag...]
<BLOCK>
Kvinna kan man faktiskt vara även om man har ett manligt könsorgan. Vill bara säga det.Du kunde ha svarat "No, I have always been a woman."
Det låter som ett mail en kompis fick. Han beskrev hur han ville mata en tjock tjej och sen beskrivning på det.
Samt hur härligt det var att se en tjock komma springande och hur fettet rör sig då.
Var det inte en tråd nyligen om peniskonst?Jag skulle föredra om han gjorde en rosett av den
Hela mailet var äckligt och riktigt konstigt...Blir mörkrädd på riktigt.
Och det är nödvändigt att spy galla över kvinnor som är passivt lagda för att..?Passiva tjejer
Haha, ja, det har du rätt iVar det inte en tråd nyligen om peniskonst?
vad män gjorde med sina penisar?
Ändå är jag antagligen tämligen förskonad i jämfört med många andra här i tråden. Jag når nämligen inte upp till den eftertraktade kroppsformen även om jag helt klart är överviktigt.Det där låter så himla trist. Om man nu är sådär stor och har lagt upp bilder av sig själv där man ser sig som vemsomhelst, med kort eller långt hår, tatueringar, blå eller bruna ögon osv - och så måste snubbarna FÖRST kommentera just kroppsformen! Jag skulle bli skitknäckt. Som om man bara var sina kilon.
Det jag skrev om passiv handlade inte om läggning, utan om traditionell kvinnoroll när det gäller sex. Kanske bäst att förtydliga det. Jag tror inte att @Tranan var riktigt med på tåget där.Och det är nödvändigt att spy galla över kvinnor som är passivt lagda för att..?
Jag gillar inte passiva tjejer i sängen! En höst personlig åsikt.Och det är nödvändigt att spy galla över kvinnor som är passivt lagda för att..?
Möjligt att jag missförstod.Det jag skrev om passiv handlade inte om läggning, utan om traditionell kvinnoroll när det gäller sex. Kanske bäst att förtydliga det. Jag tror inte att @Tranan var riktigt med på tåget där.
Ja, jag såg att du nog gjorde det.Möjligt att jag missförstod.
Jag tror att du ska se upp med att uttrycka den, om du inte vill få en besvärlig diskussion på halsen. Av det här skälet: http://www.bukefalos.com/threads/storiga-saker-vi-stor-oss-pa-del-8.1457423/page-16#post-18407208Jag gillar inte passiva tjejer i sängen! En höst personlig åsikt.