Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Exakt...

Exempel från verkligheten (ur minnet - har stängt kontot)
X: Hej, vad snygg du är!
Houdinie: Tack, vad snällt. Ser att du gillar XYZ, det verkar intressant, kan du berätta mer?
X: Jo, det är kul. Hur mycket väger du?
Houdinie: Jag har inte vägt mig på länge, så det vet jag inte. Brukar du XYZ ofta?
X: Kan du inte väga dig och skicka bilder på dig själv i bikini?
Houdinie: Nej
X: Jag tänder på stora tjejer, så du behöver inte vara orolig. Kom igen, skicka bilder, eller så kommer jag hem till dig så kan jag fota dig? Jag tar med pizza...
Houdinie: Nej tack, jag är inte intresserad.
X: [Tjat, tjat, tjat, tjock, vikt, kropp, bröst, rumpa, jag vill, jag tänder på, jag tänker, jag ska, jag, jag, jag...]
<BLOCK>

:wtf:
Det låter som ett mail en kompis fick. Han beskrev hur han ville mata en tjock tjej och sen beskrivning på det.
Samt hur härligt det var att se en tjock komma springande och hur fettet rör sig då.

Är det förresten någon som har något råd att ge gällande uttrycket "är det rätt så är det lätt"? Jag fastnar lätt för att det är så det ska vara, men är samtidigt en relativt klurig person själv så jag undrar om någon relation någonsin kommer att kunna betraktas som "lätt" för mig. Någon som har input, tankar, råd här?

Det där låter så himla trist. Om man nu är sådär stor och har lagt upp bilder av sig själv där man ser sig som vemsomhelst, med kort eller långt hår, tatueringar, blå eller bruna ögon osv - och så måste snubbarna FÖRST kommentera just kroppsformen! Jag skulle bli skitknäckt. Som om man bara var sina kilon.
Ändå är jag antagligen tämligen förskonad i jämfört med många andra här i tråden. Jag når nämligen inte upp till den eftertraktade kroppsformen även om jag helt klart är överviktigt.

Ang svart kuk känns det som en hudfärgsgrej mer än en storleksgrej i de fall jag stött på. Lite... Hej kolla hit jag är exotisk, typ? Vilket givetvis är problematiskt på så många sätt :cautious:

Jag gillar inte passiva tjejer i sängen! En höst personlig åsikt.
Jag tror att du ska se upp med att uttrycka den, om du inte vill få en besvärlig diskussion på halsen. Av det här skälet: http://www.bukefalos.com/threads/storiga-saker-vi-stor-oss-pa-del-8.1457423/page-16#post-18407208

Ett annat skäl kan ju vara att hon är passiv för att han är så tråkig i sängen. Så säger du sådär så riskerar det slå tillbaka på dig själv, på åtminstone ett par olika sätt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 713
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 430
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 747
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX