Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Exakt...

Exempel från verkligheten (ur minnet - har stängt kontot)
X: Hej, vad snygg du är!
Houdinie: Tack, vad snällt. Ser att du gillar XYZ, det verkar intressant, kan du berätta mer?
X: Jo, det är kul. Hur mycket väger du?
Houdinie: Jag har inte vägt mig på länge, så det vet jag inte. Brukar du XYZ ofta?
X: Kan du inte väga dig och skicka bilder på dig själv i bikini?
Houdinie: Nej
X: Jag tänder på stora tjejer, så du behöver inte vara orolig. Kom igen, skicka bilder, eller så kommer jag hem till dig så kan jag fota dig? Jag tar med pizza...
Houdinie: Nej tack, jag är inte intresserad.
X: [Tjat, tjat, tjat, tjock, vikt, kropp, bröst, rumpa, jag vill, jag tänder på, jag tänker, jag ska, jag, jag, jag...]
<BLOCK>

:wtf:
Alltså denna igen ... Det jävligaste är faktiskt det där med fotona. Han skiter fullständigt i dig som person - han vill att du ska skicka FOTON. Och när du säger nej så kan han komma hem till dig och FOTA? Vilket jävla missfoster till människa.

Allvarligt! Hur fan tänkte han? Eller med vad snarare.

Alltså jag har verkligen ingen aning. Han tyckte väl att vi hade bra vibe och ville sexa till det lite. Han hade haft bättre lycka om han väntat lite med det. Samt, svart kuk? :D Vafan. Nu har jag det väldigt dåligt med etnisk mångfald i mitt dejtande men skulle gissa att kukar är som kukar är mest, oavsett färg på den. Nu finns det väl visserligen en del undersökningar som tyder på att penisar i vissa regioner i världen i snitt är större än i andra regioner, så menade han stor så känns det väl mer lämplig att säga just det. Eller nej förresten.. "Har du fått stor kuk någon gång?" Nä, det hade inte landat bra heller. Det är nog bäst att helt enkelt inte ta upp vilken typ av kuk man har och inte har fått.

Alltså jag har verkligen ingen aning. Han tyckte väl att vi hade bra vibe och ville sexa till det lite. Han hade haft bättre lycka om han väntat lite med det. Samt, svart kuk? :D Vafan. Nu har jag det väldigt dåligt med etnisk mångfald i mitt dejtande men skulle gissa att kukar är som kukar är mest, oavsett färg på den. Nu finns det väl visserligen en del undersökningar som tyder på att penisar i vissa regioner i världen i snitt är större än i andra regioner, så menade han stor så känns det väl mer lämplig att säga just det. Eller nej förresten.. "Har du fått stor kuk någon gång?" Nä, det hade inte landat bra heller. Det är nog bäst att helt enkelt inte ta upp vilken typ av kuk man har och inte har fått.
Men liksom, bara "få kuk". Skitsamma färg, storlek och övrig design, bara ordvalet går fetbort för mig. :down:

Alltså denna igen ... Det jävligaste är faktiskt det där med fotona. Han skiter fullständigt i dig som person - han vill att du ska skicka FOTON. Och när du säger nej så kan han komma hem till dig och FOTA? Vilket jävla missfoster till människa.

Och om det ändå skulle finnas någon tvekan så lockar han med det episka erbjudandet att ”ta med pizza”. An offer you can’t refuse. Köp en familjepizza och goffa i dig och fota dig själv i spegeln sedan, idiot.

Men att bara prata om sin kuk tar emot. Eller tröskeln är mycket hög. Man kan prata om det men i en dejt? Jösses.

Som att det skulle vara det allra viktigaste man kan "få" i livet.
Nu är man väl visserligen olika men - jag funderar på hur det skulle låta om man satt och pratade erfarenheter med sina tjejkompisar. Åtminstone runt mig skulle man nog säga typ "har du legat med nån med jättekuk/minikuk nån gång?" Inte "Har du FÅTT jättekuk/minikuk nån gång?" Det känns väldigt manligt att använda det uttrycket. Han ger, hon är passiv.

Tror inte det är just pga färgen utan för att svart skulle vara bättre pga som du säger undersökningar tyder på att de skulla ha större. Det är ju va dom flesta killar tror att större är likställt med bättre.

Och om det ändå skulle finnas någon tvekan så lockar han med det episka erbjudandet att ”ta med pizza”. An offer you can’t refuse. Köp en familjepizza och goffa i dig och fota dig själv i spegeln sedan, idiot.
Ja, jag tänkte också på det. "Hon säger nej men en pizza kan hon nog inte stå emot". Du kan ta med pata negra, idiot. Och hänga den på dörrhandtaget.

Exakt...

Exempel från verkligheten (ur minnet - har stängt kontot)
X: Hej, vad snygg du är!
Houdinie: Tack, vad snällt. Ser att du gillar XYZ, det verkar intressant, kan du berätta mer?
X: Jo, det är kul. Hur mycket väger du?
Houdinie: Jag har inte vägt mig på länge, så det vet jag inte. Brukar du XYZ ofta?
X: Kan du inte väga dig och skicka bilder på dig själv i bikini?
Houdinie: Nej
X: Jag tänder på stora tjejer, så du behöver inte vara orolig. Kom igen, skicka bilder, eller så kommer jag hem till dig så kan jag fota dig? Jag tar med pizza...
Houdinie: Nej tack, jag är inte intresserad.
X: [Tjat, tjat, tjat, tjock, vikt, kropp, bröst, rumpa, jag vill, jag tänder på, jag tänker, jag ska, jag, jag, jag...]
<BLOCK>

:wtf:
Och så måste vi komma ihåg att vara tacksamma. För de är ju så bra män som inte gillar smala.....?

Nu är man väl visserligen olika men - jag funderar på hur det skulle låta om man satt och pratade erfarenheter med sina tjejkompisar. Åtminstone runt mig skulle man nog säga typ "har du legat med nån med jättekuk/minikuk nån gång?" Inte "Har du FÅTT jättekuk/minikuk nån gång?" Det känns väldigt manligt att använda det uttrycket. Han ger, hon är passiv.
Passiva tjejer :wtf::meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 713
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 430
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 747
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX