Dagens outfit

Sv: Dagens outfit

bild-1_513470d8ddf2b3665c0d021b.jpg

Enkelt och bra! Detta har jag tänkt slänga på mig så fort det blir lite varmare, längtar :love:

Åååh så härligt vårligt det ser ut! Längtar tills både solglasögonen och tygskorna kan få komma fram på riktigt! :love:

Våren verkar ju dock dröja :crazy:

Har invigt min nya cape från Ida Sjöstedt. Love it! :love:

619679_729_532_1.jpg

Tyckte inte att det var så rufsigt allt? :o

Dagens och gårdagens outfit... Fick inte med hela på bild dock :p

Blus Rodebjer, halsband Indiska, strumpor HM, skor Acne
Och yes har varit sjuk som ett svin hela veckan så ser ut därefter...

0ed83464922d11e28bc322000a9d0dcb_7.jpg

58545748917511e2b62322000a9f12da_7.jpg

Mja mest tovigt kanske? Jag ser bara en röd klump i alla fall :angel:

Alltså, tycker du kan komma hit och styra upp min garderob lite grann! Känner mig fruktansvärt stillös! :mad:

Älskar skorna också, vill ha de bruna av samma stil :love:

Allt är så att eee säga relativt ;)
Håller själv på att förnya min garderob för att jag känner mig som jordens tristaste person stilmässigt just nu. Dumpade en säck kläder och skor på Myrorna häromdagen! Gå dit och kolla ;)

Har faktiskt skorna i brunt också! :angel: Är den typen som när jag gillar något måte ha alla färger och typ dubletter av allt :p

Alltså, du är ju jordens roligaste person stilmässigt! :D Får genomsöka myrorna mm för mm så att jag kan uppdatera garderoben. Jag menar, jag har färre svarta kläder än de flesta, men känner mig ändå färglös och trist :angel:

Bättre blev det väl inte av att jag klädde mig i ljusblått idag :rofl: (Anledningen till att Minimannen är med på mina outfitbilder är för att han är en LINSLUS utan dess like och går och är skitjobbig om jag inte lyfter upp honom när jag ska ta bilder med självutlösaren :grin:)

klaumlder018_zps5473535f.jpg

Jag vet att du har skorna i brunt :love: Stalkade dig på insta ett tag, men var tvungen att avfölja för jag blev så sugen på sötsaker när jag såg alla dina bilder på mat, fika och alkohol :o

Fast tycker blusen var fin!
Haha sorry :o Ska bli nyttig nu dock med start typ imorn ;)

Tack, jag gillar den faktiskt också, köpte den i torsdags för 59:- :D men övrig garderob... Nä, känner mig tråkig. Även om kläderna i sig är fina :(

Får köpa massa färgglada strumpbyxor eller något!

Dagens... Instagram kapade nederdelen men klänningen är mellanlång och slutar med en bred spetskant.

Polo typ HM eller nåt, klänning Back (Ann-Sofie Back), halsband vintage. På fötterna hade jag ett par klossiga gråa skor i mocka från Acne.

63afc8d0954311e29dbc22000a1f9e59_7.jpg

Dagens smått slappa outfit

Magtröja HM, halsband Indiska (tror jag), jordens skönaste och slappaste byxor från Carin Wester, solglasögon Acne

94bcd348c6c911e2b7f822000a1fb726_7.jpg

Dagens smått slappa outfit

Magtröja HM, halsband Indiska (tror jag), jordens skönaste och slappaste byxor från Carin Wester, solglasögon Acne

94bcd348c6c911e2b7f822000a1fb726_7.jpg

Nu kommer jag säkert trampa på en öm tå eller flera. Jag är inte ute efter att dissa dig eller ditt utseende, men hur mår du egentligen? På bilden du postade så ser du ut som ett skelett? Är det verkligen så smart att posta bilder på utmagrade kroppar på ett forum för unga? Det ser allt annat än sunt ut. Och jag ber om ursäkt om du tar det personligt, jag är inte ut efter att mucka gräl, men den där bilden är bara för mycket.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 759
Senast: Shpongle
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Raderad medlem 149639
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar