Dagens outfit

Sv: Dagens outfit

Stiligt! Hur knyter du dina turbaner?

Förresten ingen som har lite mer somriga outfits? :)

Bjuder på en selfie, dock inte så somrig, men från nu i veckan. (halv iaf)
451e42a6c84d11e287f422000a1f9afa_7.jpg

Vilket underbart hår du har :love:

*kl*
Jag har för ovanlighetens skull fotograferat hur jag sett ut, men är lite sen med att lägga in det här :p

För ungefär två veckor sedan såg jag ut såhär. (vet inte hur tydligt det syns, men det blev lite klumpigt med tröjan för att jag har ryggsäck. På fötterna har jag sandaler)
0515_zps53606f49.jpg

Sedan fotograferade jag mig för en vecka sedan eftersom jag hade annat än helsvarta kläder för första gången på år och evigheters evigheter. Hade visst samma shorts på mig då :p
0526_zpsbad23ed3.jpg

*kl

En shopping och slappaipark-outfit från i helgen. Strumpbyxorna tog jag på på morgonen eftersom det var KALLT men de åkte av illa kvickt efter någon timme när vädret blev underbart.

Jag fryyyyyser när jag ser din bild haha

Idag har jag haft min kammo skjorta från asb. Örhängen YSL och halsband nelly.com

52d12980d2d011e2b52d22000a9f189b_7.jpg

Och så har jag testat min bröllopsoutfit (ska alltså inte gifta mig men ska vara gäst ;) ) Instagram kapar klänningen men den är lång! Ska inte ha håret sådär såklart...drog det bara över huvudet.

6b603ebcd1ec11e2ace922000a1f90f6_7.jpg

Tackar! Den hittade jag på Myrorna för 100 spänn! :D

Missade din fråga!
Det beror lite på hur mkt tyg jag har. Oftast börjar jag underifrån, virar mitt på huvudet och vänder sen ner och fäster med hårnålar nere i nacken.
Har jag en mindre scarves gör jag bara en knut på huvudet och gömmer "snibbarna" under den typ.

En solbränd kropp och en bandeutopp i ngn fin färg, korall kanske? Till en cremefärgad eller vit virkad topp tänker jag...

8508_10151475224572475_1293296458_n.jpg

Gårdagens outfit med klänning från hm och bolero från nåt random märke som heter saint tropez? tror jag! ;>

*kl*

Såhär såg jag ut i lördags. Håret var dock blött när bilden togs, en stund senare hade det torkat och blivit fluffigare :)
41286_1371560812.jpg

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 759
Senast: Shpongle
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Raderad medlem 149639
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar