Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl*
Jag har för ovanlighetens skull fotograferat hur jag sett ut, men är lite sen med att lägga in det här
För ungefär två veckor sedan såg jag ut såhär. (vet inte hur tydligt det syns, men det blev lite klumpigt med tröjan för att jag har ryggsäck. På fötterna har jag sandaler)
Sedan fotograferade jag mig för en vecka sedan eftersom jag hade annat än helsvarta kläder för första gången på år och evigheters evigheter. Hade visst samma shorts på mig då
En shopping och slappaipark-outfit från i helgen. Strumpbyxorna tog jag på på morgonen eftersom det var KALLT men de åkte av illa kvickt efter någon timme när vädret blev underbart.
Idag har jag haft min kammo skjorta från asb. Örhängen YSL och halsband nelly.com
Och så har jag testat min bröllopsoutfit (ska alltså inte gifta mig men ska vara gäst ) Instagram kapar klänningen men den är lång! Ska inte ha håret sådär såklart...drog det bara över huvudet.
Missade din fråga!
Det beror lite på hur mkt tyg jag har. Oftast börjar jag underifrån, virar mitt på huvudet och vänder sen ner och fäster med hårnålar nere i nacken.
Har jag en mindre scarves gör jag bara en knut på huvudet och gömmer "snibbarna" under den typ.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.