Dagens outfit

Sv: Dagens outfit

Den är ganska kort! Slutar en bit ovanför knät. Instagram klippte av bilden men den slutar just under vad man ser i bild.

Gu va snyggt :love: (Likasom allt i tråden!) Jobbar du i klädaffär, eller vart är bilderna tagna?

Tack! Jag jobbar som stylist men jobbar också i en butik som säljer svenska designers :) Vill du veta vart kan jag PMa dig :)

Tack! Det är naturligt, alltså det är 100% mitt eget. Dock är färgen ngt artificiell ;)

Hoppas att fler vill lägga in outfits så man får se! Själv är jag sjuk och ligger under en filt och dör typ

Senast ändrad av en moderator:

Åhh du är så cool och vacker!! Vi kanske borde starta en tråd "Tornblommas outfits" ? :D :love:

Gullig du är! :D Nä nu får fler ta tag i detta!
I skrivande stund ligger jag i soffan osminkad med en oversizad stickad tröja och yllesockor på mig.
Tycker att folk borde ha roliga bilder på halloween outfits att lägga ut? :bump:

Dagens outfit för mig :D Hittade också världens mysigaste kofta som jag förmodligen köper i morgon, det var ju ändå 50% rabatt :angel:

d156073c300d11e286fe22000a1f9ac6_7.jpg

Själv överväger jag starkt att ta fram mina stickade mamelucker :o:D

Blev plåtad av Modette idag.
Pälsmössa vintage (Myrorna), kappa Mes Dames, halsduk JosefinJosefine, väska vintage (Lisa Larsson), skor Acne.

modette-streetstyle-karin2.jpg

modette-streetstyle-karin3.jpg

Tack! :laugh:

Passar på att putta upp tråden lite och hoppas på att folk lägger ut bilder på fina juliga outfits!

det närmaste man kommer en juloutfitsbild härifrån:D

Har en klänning från HM och en kavaj från Primark.

IMG_5265.jpg

Vilka snygga armar du har! Dom hade jag inte tackat nej till ;)

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 759
Senast: Shpongle
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Raderad medlem 149639
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Träning och hälsa del 12
  • Hiss och diss del 5