Dagens ornitologilektion

Ja, det måste vara för att jag är en bitterfittefeministhen :cry:

Hur ska jag göra för att få min man kåt (på mig) och glad? Ställa mig naken vid spisen?
Ja det är en början. Och det viktigaste - prata bara när du blir tilltalad!!!! En kvinna ska inte höras!!!! Du vet väl att de stackars männen inte får en syl i vädret om kvinnan börjar kackla!!!

Se bara på trådstarten hur pedagogiskt han förklarar det här för alla kvinnor som inte förstår sin plats.

Ja det är en början. Och det viktigaste - prata bara när du blir tilltalad!!!! En kvinna ska inte höras!!!! Du vet väl att de stackars männen inte får en syl i vädret om kvinnan börjar kackla!!!

Se bara på trådstarten hur pedagogiskt han förklarar det här för alla kvinnor som inte förstår sin plats.

Ok, så naken vid spisen med en gag då :up:

Kanske en ögonbindel också för den där mysiga Grey-känslan? :idea:

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att... 14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 895
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 419
Senast: MiaMia
·
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: lizzie
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Tillbaka