Vem är Libertinius och viktigastt av allt HAR denna människa en fågel?Då översätter jag till engelska
I've just read that "Du hast ein Vogel" in German means "You are crazy"
Och vem var först med att framföra detta om Libertinius?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem är Libertinius och viktigastt av allt HAR denna människa en fågel?Då översätter jag till engelska
I've just read that "Du hast ein Vogel" in German means "You are crazy"
Och vem var först med att framföra detta om Libertinius?
Och är det en höna?Vem är Libertinius och viktigastt av allt HAR denna människa en fågel?
Vem är Libertinius och viktigastt av allt HAR denna människa en fågel?
Och är det en höna?
Så många frågor.
Är det en höna eller kanske en ladusvala eller ingen fågel alls???Och är det en höna?
Så många frågor.
För helvete, Gunvald.Är det en höna eller kanske en ladusvala eller ingen fågel alls???
Något är fel... Vi måste gå till botten med det här Gunvald!
Det här är ALLVARLIGT!!!
Man kna inte prata om fåglar om man inte HAR en fågel för då vet man inte vad man pratar om!!! ALLS!!! HAR människan en fågel?? Finns det ens spår av en fågel??? Vi kommer behöva en husrannsakan, NEJ GUNVALD du går inte in utan husrannsakan!!!!!
Va? Spår? Såndära som man går med brukshundar? Eller tänker du liksom tågräls? Helt confused.Nej nu börjar det spåra ur.....
Ja! Du är banne mig ovärderlig i den här utredningen!! Man skulle kunna spåra upp fågeln!!!!Va? Spår? Såndära som man går med brukshundar? Eller tänker du liksom tågräls? Helt confused.
Men åh, nu blev jag supersugen att kolla på lite BECK filmer.För helvete, Gunvald.
Ja där har du en poäng!!! Fågelskådare är ju into ornitologi och den mystiska texten var skriven på tyska - bra observerat käre Watson!Hen kanske är en tysk fågelskådare?
Jamen herregud TÄNK PÅ MÄNNEN!Usch vad mkt kacklande det var här...
Men det är klart.. Kvinnor kan ju aldrig hålla sams.. Förutom när de ska hugga på någon stackars man...
De går typ jämt..Men åh, nu blev jag supersugen att kolla på lite BECK filmer.
Jag stör mig på att de alltid har så grått och mörkt på kontoret i alla såna filmer. TÄND LJUSET!!!!De går typ jämt..
Tillsammans med Wallander- filmer...
Finns även på nätet att titta på när man vill. Själv har jag de bästa på DVD, blir nog lite popcorn och Beck ikväll. Tack för tipset tråden.De går typ jämt..
Tillsammans med Wallander- filmer...