Dagens ornitologilektion

Och är det en höna?

Så många frågor.
Är det en höna eller kanske en ladusvala eller ingen fågel alls???

Något är fel... Vi måste gå till botten med det här Gunvald!

Det här är ALLVARLIGT!!!

Man kna inte prata om fåglar om man inte HAR en fågel för då vet man inte vad man pratar om!!! ALLS!!! HAR människan en fågel?? Finns det ens spår av en fågel??? Vi kommer behöva en husrannsakan, NEJ GUNVALD du går inte in utan husrannsakan!!!!!

Är det en höna eller kanske en ladusvala eller ingen fågel alls???

Något är fel... Vi måste gå till botten med det här Gunvald!

Det här är ALLVARLIGT!!!

Man kna inte prata om fåglar om man inte HAR en fågel för då vet man inte vad man pratar om!!! ALLS!!! HAR människan en fågel?? Finns det ens spår av en fågel??? Vi kommer behöva en husrannsakan, NEJ GUNVALD du går inte in utan husrannsakan!!!!!
För helvete, Gunvald.

529.png

:(

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att... 14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 894
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 419
Senast: MiaMia
·
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: lizzie
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka