Ja för fan! Jag har vin också! En crianza gjord på tempranillo.Finns även på nätet att titta på när man vill. Själv har jag de bästa på DVD, blir nog lite popcorn och Beck ikväll. Tack för tipset tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja för fan! Jag har vin också! En crianza gjord på tempranillo.Finns även på nätet att titta på när man vill. Själv har jag de bästa på DVD, blir nog lite popcorn och Beck ikväll. Tack för tipset tråden.
Jag ser ljuset Jonathan!Jag stör mig på att de alltid har så grått och mörkt på kontoret i alla såna filmer. TÄND LJUSET!!!!
BRÖDERNA LEJONHJÄRTA!!!!Jag ser ljuset Jonathan!
Dagens film-fråga; vilken film är repliken från?
Är det rätt att använda bindestreck där eller ska det vara filmfråga utan bindestreck?
Jag gör mig nog en grogg eller drink, har inget vin hemma.Ja för fan! Jag har vin också! En crianza gjord på tempranillo.
Utan binestreck tror jag, det känns mer rätt, men det är säkert rätt båda två.Jag ser ljuset Jonathan!
Dagens film-fråga; vilken film är repliken från?
Är det rätt att använda bindestreck där eller ska det vara filmfråga utan bindestreck?
Jag läste fel först och trodde att du skulle göra en grogg i en hink. Bra idé! tänkte jag. Ska det vara så ska det vara rejält. Det är ju ändå lördag. Alla förtjänar en rejäl hink med grogg.Jag gör mig nog en grogg eller drink, har inget vin hemma.
Själv tittar jag på Pettson och Findus.Var det inte en galen tupp som startade tråden? Ni vet, en sån som galer och galer utan uppehåll, vad man än gör?
Jag läste fel först och trodde att du skulle göra en grogg i en hink. Bra idé! tänkte jag. Ska det vara så ska det vara rejält. Det är ju ändå lördag. Alla förtjänar en rejäl hink med grogg.
Själv ska jag dricka billig öl.
Alltså.. Har de lagt in "men vi fan" som ett skämt i filmerna?Jag är nog mer Johan Falk-typen (för att återknyta till trådens fågeltema):
"Men va' faan"
Dynamit-Harry! (Vet inte vilken film.)Jag är törstig, jag vill ha öl. (gissa filmen?)
Jag får lite déjà vu-känsla nu. Men var det inte något om att heta Grogg i efternamn? Eller Hink?@Trani: Jag har något alkoholdimmigt minne av att vi vid något tillfälle diskuterade om en tråd skulle ha hinkgrogg eller grogghink i titeln? Eller är jag helt bortsupen?
Woohooo, här kommer hinken med groggen.Dynamit-Harry! (Vet inte vilken film.)
Vinner jag en hink med grogg nu?
Men jag vill inte ha red bull i!Woohooo, här kommer hinken med groggen.
Hm, denna kanske?Men jag vill inte ha red bull i!
Det är äckligt.
Mycket bättre! Bombay sapphire är en favorit faktiskt.Hm, denna kanske?