Lilla vän, sådana beslut kan du inte fatta själv. Var TACKSAM för att en man vill ha dig överhuvudtaget.Fan, då måste jag ju byta man!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lilla vän, sådana beslut kan du inte fatta själv. Var TACKSAM för att en man vill ha dig överhuvudtaget.Fan, då måste jag ju byta man!
NEJ!!! VAFAN!!! Han måste HA en helikopter inte göra helikoptern!!! Va faaan!!! Om inte vi agerar jäävligt snabbt mot de här helikopterplanerna så ligger din mentala hälsa jävligt illa ute!!!Du menar att det inte räcker med en Volvovalp? Fan, då måste jag ju byta man!
Fast jag kanske kan få honom att göra helikoptern?
African or european?What is the air speed of an unladen swallow?
How do you know so much about swallows?African or european?
Är du nöjd med svaren på din tråd?
Ger ju bilden rättvisaÄr du nöjd med svaren på din tråd?
Japp tuppen hamnade i grytan hos grannen.Ger ju bilden rättvisa
Fyra hungriga och en mätt.Ger ju bilden rättvisa
Ja man tar ju seden dit man kommer.Återigen, svaren ligger på samma nivå som bilden, så det finns ingenting att klaga på
Ja man tar ju seden dit man kommer.
Eller som man kvittrar får man svar etcI det här fallet tror jag man också kan säga att som man ropar får man svar
Ja bilden är ju inte riktigt rättvisande..det håller jag med om. För att vara det så skulle nog bilden ha betydligt fler hungriga fågelungar