landsbygdsbo
Trådstartare
Jobbigt? Nä inläggen ligger ju helt i linje med bilden , så...Och för dig som är en blyg viol är det jobbigt förstås?
Stackars liten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbigt? Nä inläggen ligger ju helt i linje med bilden , så...Och för dig som är en blyg viol är det jobbigt förstås?
Stackars liten...
Alltså, din attityd är så vidrig.Jobbigt? Nä inläggen ligger ju helt i linje med bilden , så...
Det som är intressant med bilden är att de män som gillar sådana bilder oftast inte direkt är de som sitter tysta.
@landsbygdsbo är väl knappast någon liten blyg viol?
Utan istället är det de män som galer mest själva som gillar sådana bilder.
Hm. min attityd är att det hela är ett provokativt skämt.Alltså, din attityd är så vidrig.
Nej det är fortfarande ENBART du som bidragit med ett "skämt" som sparkar på en förtryckt grupp i samhället.Nivån är fortfarande den ursprungliga ser jag
Njae ditt påstående om sparkar verkar nog mera vara förryckt än sakligt. Vem är jag att bedöma din syn på våra rara flyttfåglar.Nej det är fortfarande ENBART du som bidragit med ett "skämt" som sparkar på en förtryckt grupp i samhället.
Jag säger bara som det är ---> Du startade tråden med ett kvinnofientligt skämt. Whoooop there it is.Njae ditt påstående om sparkar verkar nog mera vara förryckt än sakligt. Vem är jag att bedöma din syn på våra rara sångfåglar.
Men hittills så rör vi oss ju på samma oseriösa nivå som det hela började. Att du retar dig, tråkigt, men starta då en seriös tråd om situationen i Sverige idag, Den är ju så kaotisk att även de mest lumpna skämt behövs
Nej nu läste du inte ordentligt......... Jag skrev att du var den ende som bidrog med ett skämt på bekostnad av en förtryckt grupp.Men ärligt talat, menar du allvar med att alla andra inslag i den har tråden som jag ser som synnerligen oseriös, inte är skämt, utan att alla menar djupaste allvar
Jag konstaterar bara faktum.Du säger bara så som du uppfattar det hela. Du försöker lyfta den här tråden från en oseriös löjlig om än lite provokativ nivå till en nivå som passar just dina argument.
Men sorry jag är varken mans eller kvinnofientlig och ja, jag driver med både män och kvinnor, Ska försöka hitta ett passande mansskämt som passar vid tillfälle
Och jag ställer återigen frågan, anser du att alla inlägg i den här tråden har varit seriösa? eller är det inte så att de flesta avspeglar samma (o)seriositet som det första inlägget?Nej nu läste du inte ordentligt......... Jag skrev att du var den ende som bidrog med ett skämt på bekostnad av en förtryckt grupp.
Ja du konstaterar bara fakta, jag föredrar nog lite mer seriösa inlägg för att tala om fakta.Jag konstaterar bara fakta.
Nej hur uppenbar måste man vara här egentligen utan SOM SAGT så var det bara du som drog till med ett sexistiskt skämt. Övrigas skämt var inte riktade mot en förtryckt grupp.Och jag ställer återigen frågan, anser du att alla inlägg i den här tråden har varit seriösa? eller är det inte så att de flesta avspeglar samma (o)seriositet som det första inlägget?
Att du startade tråden med ett sexistiskt skämt är ju ett fakta som man bara behöver öppna tråden för att se hur tydligt som helst oavsett vilken inställning till verkligheten man har. Så att.....Ja du konstaterar bara fakta, jag föredrar nog lite mer seriösa inlägg för att tala om fakta.
Men alla har ju sin nivå och sin inställning till verkligheten. Och framförallt vad som är fakta och vad som inte är det.
Nej de var väl till del riktade mot mig, men jag tar inte illa upp, det bjuder jag på, i denna oseriösa trådNej hur uppenbar måste man vara här egentligen utan SOM SAGT så var det bara du som drog till med ett sexistiskt skämt. Övrigas skämt var inte riktade mot en förtryckt grupp.
Men du är ju aldrig den som håller tyst på Buke?Nu hittade jag ngt som passar
Så nu går jag och lägger mig godnatt
Se där, ett skratt i alla fall.Men du är ju aldrig den som håller tyst på Buke?
Du är ju den galande tuppen! Och gnällkärringen!
Hehe..,
Det kan du säga så lätt och belåtet för det skämtet är inte på din bekostnad utan på kvinnors bekostnad.Bilden som inledde är tämligen oskyldig.
Om jag råkade trampa på din ömma tå så ber jag om ursäkt. Men om du ska argumentera för kvinnosaken så måste du göra det ute i den verkliga världen. Och där skämtas det hej vilt, med alla och om alla.Det kan du säga så lätt och belåtet för det skämtet är inte på din bekostnad utan på kvinnors bekostnad.