Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner att det blir fuktigt på soffdynan nu igen...
Vad gillar du med Buke?Ja bilden är ju inte riktigt rättvisande..det håller jag med om. För att vara det så skulle nog bilden ha betydligt fler hungriga fågelungar
Har jag klagat? Bilden och texten är och var menat som skämt. Inläggen som följde hade samma nivå, så?Vad gillar du med Buke?
Jag tycker det är märkligt med dessa som klagar så mkt och sen ändå skriver massa inlägg och är aktiva.
Och då tänkte du att alla skulle tycka att det var JÄTTEROLIGT? Ärligt?Har jag klagat? Bilden och texten är och var menat som skämt. Inläggen som följde hade samma nivå, så?
Jag trodde poängen med skämt var att de skulle vara... roliga? Alltså, jag tror alla fattar att du inte på allvar trodde att någon skulle tycka det var speciellt roligt. Jag tror att du bara ville vädra din misogyni lite Det skulle kunna vara roligt, om det inte var så sorgligt.Har jag klagat? Bilden och texten är och var menat som skämt. Inläggen som följde hade samma nivå, så?
Har jag klagat? Bilden och texten är och var menat som skämt. Inläggen som följde hade samma nivå, så?
För varken mitt inledande inlägg som de andra efterföljande uppvisar ju ngn högre grad av seriositet. Med andra ord något ingen behöver ta på allvar. Ser lika ironiskt på mina få inlägg i det här temat som era många inlägg
Har jag klagat? Bilden och texten är och var menat som skämt. Inläggen som följde hade samma nivå, så?
För varken mitt inledande inlägg som de andra efterföljande uppvisar ju ngn högre grad av seriositet. Med andra ord något ingen behöver ta på allvar. Ser lika ironiskt på mina få inlägg i det här temat som era många inlägg
Nu verkar det som om du vill lämna skämtet och tala allvar.Jag trodde poängen med skämt var att de skulle vara... roliga? Alltså, jag tror alla fattar att du inte på allvar trodde att någon skulle tycka det var speciellt roligt. Jag tror att du bara ville vädra din misogyni lite Det skulle kunna vara roligt, om det inte var så sorgligt.
Jag öppnade tråden med ett provokativt skämt. Ett skämt som jag besvarade först av alla. Den som ville kunde gå in och svara. Vilket många gjorde. På samma provokativt låga nivå.Men du kan väl ändå vara ärlig?
Inte sjutton ville du ge oss ett roligt skämt att skratta åt?
Och ändå tyckte du det var en bra idé att dela ett "skämt" som helt uppenbart dryper av kvinnoförakt? Varför då? För att sedan kunna gotta dig åt reaktionerna eller vad?Nu verkar det som om du vill lämna skämtet och tala allvar.
ok
Jag varken hatar eller föraktar kvinnor som grupp. Inte heller politiskt sett.
Alla människor oavsett kön eller härkomst har samma människovärde i mina ögon.
Jag föraktar inte en människa bara för att jag inte råkar dela hans eller hennes åsikter
Självklart kan jag förakta åsikterna. Men dessa brukar ju kunna beläggas med fakta o argumentering.
Och varför ville du göra en tråd med ett provokativt skämt?Jag öppnade tråden med ett provokativt skämt. Ett skämt som jag besvarade först av alla. Den som ville kunde gå in och svara. Vilket många gjorde. På samma provokativt låga nivå.
Så var finns det ngt att gnälla över.
Ser jag en bild en tidning eller möter en människa jag inte gillar och inte behöver engagera mig i det, så gör jag inte det.Och varför ville du göra en tråd med ett provokativt skämt?
Det fanns ju en tanke hos dig?
Du tänkte att "haha- nu kommer de gå igång och det kommer bli roligt"
Det skulle smaka fågel det, att alla som inte håller dig inte visade sig här, mycket avslöjande, men nyheter från gårdagens tidningKan meddela att pippina på bilden skall tolkas enligt följande:
Tuppen har bestämt sig för att sluta gala och fortsättningsvis vara tyst. Han har satt ut sin profil på Blocket under skänkes och letar nytt forum att bosätta sig i. Hönorna jublar.
/Sleepy, Bukornitolog.
Och varför ville du göra en tråd med ett provokativt skämt?
Det fanns ju en tanke hos dig?
Du tänkte att "haha- nu kommer de gå igång och det kommer bli roligt"
Och för dig som är en blyg viol är det jobbigt förstås?Nivån är fortfarande den ursprungliga ser jag