Dagens ornitologilektion

Ja, det måste vara för att jag är en bitterfittefeministhen :cry:

Hur ska jag göra för att få min man kåt (på mig) och glad? Ställa mig naken vid spisen?
Ja det är en början. Och det viktigaste - prata bara när du blir tilltalad!!!! En kvinna ska inte höras!!!! Du vet väl att de stackars männen inte får en syl i vädret om kvinnan börjar kackla!!!

Se bara på trådstarten hur pedagogiskt han förklarar det här för alla kvinnor som inte förstår sin plats.

Ja det är en början. Och det viktigaste - prata bara när du blir tilltalad!!!! En kvinna ska inte höras!!!! Du vet väl att de stackars männen inte får en syl i vädret om kvinnan börjar kackla!!!

Se bara på trådstarten hur pedagogiskt han förklarar det här för alla kvinnor som inte förstår sin plats.

Ok, så naken vid spisen med en gag då :up:

Kanske en ögonbindel också för den där mysiga Grey-känslan? :idea:

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 179
Senast: MJLee
·
Tjatter Om vi låtsas att man kunde ha vilket djur som helst som husdjur, vilt som tamt, vilket skulle ni ha? Varför? Jag skulle ha röd panda...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
3 368
Senast: Myrten
·
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
605
Senast: Exile
·
Tjatter Är ni redo?! Imorgon är det dags att börja öppna!
33 34 35
Svar
696
· Visningar
26 474

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundpassning, hundar som kissar
  • Oseriös avel 2023
  • Tråden för spår

Hästrelaterat