Jag mår illa
Alltså... bara för att det är en hinkgrogg behöver man inte hinka i sig allt på en gång!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag mår illa
U jag får den där parodilåten i huvudet:Jag är nog mer Johan Falk-typen (för att återknyta till trådens fågeltema):
"Men va' faan"
Faan nu är tuppen borta också! Va fan! Tar det aldrig slut?!Själv tittar jag på Pettson och Findus.
Deras tupp har rymt och kan hamna i grannens gryta!
Hur ska det gå? Ska Pettson hinna ta tillbaka tuppen?
Jag blev illamående efter att ha middag med kyckling och potatisAlltså... bara för att det är en hinkgrogg behöver man inte hinka i sig allt på en gång!
På(fågel)temat: Jag vill göka... men inte får jag det
Jag blev illamående efter att ha middag med kyckling och potatis
Så istället ugglar du framför datorn?
Typiskt bitter feminist som aldrig får ligga!På(fågel)temat: Jag vill göka... men inte får jag det
Fågel i mangosås!Jaja, skyll på den stackars oskyldiga fågeln bara!
Inget jugge.. Eller vad var det du skrev..På(fågel)temat: Jag vill göka... men inte får jag det
Potatis? Vad oförskämd du är, han heter faktiskt Bamse.Jag blev illamående efter att ha middag med kyckling och potatis
Typiskt bitter feminist som aldrig får ligga!
Du kacklar för mycket för att få göka.
Inget jugge.. Eller vad var det du skrev..
Själv har jag inte fått göka på många år...stackars mig..
Ställ dig på spisen så blir du riktigt hetJa, det måste vara för att jag är en bitterfittefeministhen
Hur ska jag göra för att få min man kåt (på mig) och glad? Ställa mig naken vid spisen?
Ja det är en början. Och det viktigaste - prata bara när du blir tilltalad!!!! En kvinna ska inte höras!!!! Du vet väl att de stackars männen inte får en syl i vädret om kvinnan börjar kackla!!!Ja, det måste vara för att jag är en bitterfittefeministhen
Hur ska jag göra för att få min man kåt (på mig) och glad? Ställa mig naken vid spisen?
Ja det är en början. Och det viktigaste - prata bara när du blir tilltalad!!!! En kvinna ska inte höras!!!! Du vet väl att de stackars männen inte får en syl i vädret om kvinnan börjar kackla!!!
Se bara på trådstarten hur pedagogiskt han förklarar det här för alla kvinnor som inte förstår sin plats.
Ja!Ok, så naken vid spisen med en gag då
Kanske en ögonbindel också för den där mysiga Grey-känslan?
Ja!
Du kan bara få Grey-känslan om din man har en helikopter.