Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnade äntligen(!) på Sara Danius sommarprat. Jag har flera sommarprat som jag vill lyssna på, men på något vis tycks jag aldrig hinna. Att det ska vara så svårt att få en timme över där det känns bra och där ingen avbryter mig. Men ja, nu är ett avklarat iaf!
 
Lyssnade äntligen(!) på Sara Danius sommarprat. Jag har flera sommarprat som jag vill lyssna på, men på något vis tycks jag aldrig hinna. Att det ska vara så svårt att få en timme över där det känns bra och där ingen avbryter mig. Men ja, nu är ett avklarat iaf!
Älskade Sara Danius! Så himla intressant! Katarina Wennstams både sommar och vinter-prat bör prioriteras som dina nästa kandidater, tycker jag! :up:
 

Bifogade filer

  • 20190313_115512.jpg
    20190313_115512.jpg
    373,6 KB · Visningar: 13
Tomtegröt med hemkokt hallonsylt till frukost, visade sig vara en god kombo! <3

Och dagens bästa både igår och idag är att jag känner mig pigg igen efter två konstiga veckor då jag mått jättekonstigt :S. Peppar peppar!! Men idag och igår har jag kunnat springa 5 km på löpbandet :) :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 347
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 682
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 254

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp