Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hittat världens sötaste lilla hus att hyra på landet Hyran är riktigt bra, ägarna verkar riktigt bra och det ligger riktigt bra! Okej, 1,7 mil till jobbet blir 4,3, men min lilla bil ska nog klara det. Ledsamt att lämna mitt nuvarande område dock. Men det ligger ju kvar ifall jag inte trivs och jag har så pass många år i bostadskön att jag utan större problem kan få en lägenhet där igen inom nått år.
Åh vad roligt!
Så kul att läsa! ÄntligenTack Och jag får bygga rastgård till tjejerna, den blir 15-20 kvm i första läget. Så glad
Så kul att läsa! Äntligen
Två nya låtar från ett av mina favoritband (Kaleo) och de är precis lika bra som de gamla låtarna! Eller kanske till och med lite bättre... Ni vet när man märker redan efter de första 2-3 takterna att det här är en grym låt!
Kul att du gillar dem! De är ganska nya och små än så länge så det brukar inte vara många som känner till dem vid namn, men Pretty Girls och Way Down We Go har spelats rätt mycket i media tror jag. Ska lyssna på ditt tips omedelbums!Det var en ny bekantskap även om jag kände igen några av deras låtar, tack! Om du gillar dem kanske du gillar Black Rebel Motorcycle Club (B.R.M.C) också, speciellt albumet Howl: