Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon skulle fortsatt med flugtäcke som är vattentätt över ryggen och så har de alltid ligghall.Hur mycket extra skydd mot väder, vind och insekter ger ni hästarna om ni klipper nu? Jag har bara klippt vintertid innan. G går fortfarande ute dygnet runt så det känns kanske inte aktuellt med klippning förrän stallet är färdigfixat och han kan vara inne emellanåt.
Hur mycket extra skydd mot väder, vind och insekter ger ni hästarna om ni klipper nu? Jag har bara klippt vintertid innan. G går fortfarande ute dygnet runt så det känns kanske inte aktuellt med klippning förrän stallet är färdigfixat och han kan vara inne emellanåt.
Inget alls hittills. Har varit kokhett o vi har inga insekter alls aldrig
Men jag har täckt både dag o natt mitt i sommaren tidigare utan klippning. Beror helt på vädret o min tönt. Han får bestämma
Inget fel på ponnyn den här gången heller. Vad gör man liksom? Köper eget ultraljud?
Jag har just nu mentalt ändå ställt in hela säsongen och tänkte drälla i skogen och träna för UL igen veckovis när vi kommer hem från Irland.
Vet heller inte hur länge jag kommer kunna rida, har redan foglossning/bäckensmärtor, visserligen fullt hanterbara och bara skinkorna men det är många månader kvar...
@LadyCovergirl: Keso är alltid så vansinnigt söt med den där busluggen!
Tji fick jag som var så nöjd för två dagar sen, idag funkade INGENTING