Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter spännande med tömkörningsklass! Hur går sånt till?
Som en engelsk ridklass men på töm
Spammer tråden lite till då, med en fråga nu. Vad har ni för bett (och nosgrimmor) till era djur? Gedion verkar inte riktigt nöjd längre med sitt tredelade så jag tänkte prova lite annat.
Spammer tråden lite till då, med en fråga nu. Vad har ni för bett (och nosgrimmor) till era djur? Gedion verkar inte riktigt nöjd längre med sitt tredelade så jag tänkte prova lite annat.
Jag är nog till sjukt mycket hjälp när jag meddelar att både Cinna och Keso går med tredelade bett med fasta ringar Nosgrimma är vilken som. Cinna har oftast pullarnosgrimma och på Keso är det nog jämt skägg mellan remont-, aachen- och pullarnosgrimma.
Jag rider Tingeling med ett rakt gummibeklätt hissbett just nu och hon trivs verkligen jättebra med det. Har tidigare varit väldigt tjafsig i munnen men är nu helt still och skummar trevligt.
Växlar med ett vanligt rakt gummibeklätt tränsbett med fasta ringar men där blir hon fortfarande lite, lite för stark för mig men det kommer och tanken är att jag på sikt ska gå över helt på det.
Jag rider oftast med achennosgrimma eftersom hon trivs bäst på det men växlar ibland för att man ska och rider då med remontnosgrimma.