the_connemara
TrÄdstartare
Nu hittade jag gömman med extraljus sÄ Àntligen lyser det i fönstren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kompostgaller, okrossbara kulor nere o inget glitter, rejÀl fot och ett snöre frÄn granen till en krok i vÀggen nÀra toppenVi har börjat lite smÄtt nu i helgen
"Problemet" (det Àr ett lyxproblem) hÀr hemma Àr att vi behöver en valpsÀker jul. Det blir en konstgran, och jag skulle vilja ha en ny dÄ den gamla börjat barra nÀstan lika mycket som en riktig gran Tycker dock att det Àr svÄrt att hitta en naturtrogen, lagom stor gran som gÀrna har belysning. Dessutom Àr vi inte helt eniga om vi gillar nÀr konstgranar ser snöiga ut.
Vi har i alla fall börjat byta till jultextlier lite hÀr och dÀr, och smyger successivt fram lite pynt. Planerar för att vara helt fÀrdigpyntad veckan innan första advent.
Och sÄ mÄste vi ha en bra och valpsÀker plan för granen, det kÀnns som den svÄraste biten
Kolla royal christmas, deras granar ser ut som riktiga och de finns med inbyggd LED.Vi har börjat lite smÄtt nu i helgen
"Problemet" (det Àr ett lyxproblem) hÀr hemma Àr att vi behöver en valpsÀker jul. Det blir en konstgran, och jag skulle vilja ha en ny dÄ den gamla börjat barra nÀstan lika mycket som en riktig gran Tycker dock att det Àr svÄrt att hitta en naturtrogen, lagom stor gran som gÀrna har belysning. Dessutom Àr vi inte helt eniga om vi gillar nÀr konstgranar ser snöiga ut.
Vi har i alla fall börjat byta till jultextlier lite hÀr och dÀr, och smyger successivt fram lite pynt. Planerar för att vara helt fÀrdigpyntad veckan innan första advent.
Och sÄ mÄste vi ha en bra och valpsÀker plan för granen, det kÀnns som den svÄraste biten
Man njuter av julen sÄ tidigt/sent/lÀnge som man sjÀlv vill sÄklart ! Jag Àr en sÄdan som sÀtter upp tidigare och plockar ner tidigare. Julen Àr mysig fram till nyÄr, sedan plockar jag gÀrna undan den. DÀrför sÀtter jag upp lite tidigare ocksÄ, annars blir det ju sÄ kort!Verkar som om det blivit mer lagligt numer att börja julpynta tidigare
SÄ kanske jag ska haka pÄ den trenden litegrann och förjulpynta lite
Kolla royal christmas, deras granar ser ut som riktiga och de finns med inbyggd LED.
Jag googlade lite. Om 6 cm duger sÄ finns det att bestÀlla frÄn Partykungen...Tjockt rött glitter?
Letar som en galning men hittar inget.
Ska vara typ 7-10 cm tjockt
Ok för nÀr jag kollade dÀr var det slut i lagerJag googlade lite. Om 6 cm duger sÄ finns det att bestÀlla frÄn Partykungen...
Jag har samma "problem", med en födelsedag mitt i december som stÀller till julpyntningenHÀr fyller sonen Är 2e december sÄ innan dess Àr det enbart utebelysning, fönsterbelysning, adventsljusstake och adventskalendrar som kommer fram efter det dock...
AlltsÄ, min var planerad till november... Han fick tas ut med vÄld sÄ jag skyller helt och hÄllet pÄ att han inte kunde hÄlla sig till planenJag har samma "problem", med en födelsedag mitt i december som stÀller till julpyntningen
Hur tÀnkte vi dÀr liksom
Vem bryr sig om BARNEN?Inventerade ljusstakar, slingor, stjÀrnor och bollar idag. Pyntar inte ihjÀl mig lÀngre dÄ vi varken har smÄbarn eller barnbarn men ljus i fönster och ljusslinga i uterummet ska upp. Mest för att jag tycker det Àr mysigt men lite ljusglimtar i mörkret vi lever med denna Ärstid.
Har du ĂoB nĂ€ra? Dom kanske kan ha, jag har ett riktigt fluffigt glitter dĂ€rifrĂ„n för nĂ„tt Ă„rs sen.Tjockt rött glitter?
Letar som en galning men hittar inget.
Ska vara typ 7-10 cm tjockt