Buketräff Falköping

@CillaW @sthu @Sonic76 @Ramona
Jag har ändrat mig, hyrt bil, ringt avbud till världens suraste kusin, jag kommer! Jag vill mycket hellre umgås med er.:heart

@Sonic76 jag skall plocka upp bilen i Borås, vill du fortfarande bli hämtad och i så fall var, skicka gärna PM med vägbeskrivelse så kommer taxin som på beställning.

Kom på att jag måste ändå ha bil på tisdag så jag hyrde en vecka.

Jag har ändrat mig, hyrt bil, ringt avbud till världens suraste kusin, jag kommer! Jag vill mycket hellre umgås med er.:heart

@Sonic76 jag skall plocka upp bilen i Borås, vill du fortfarande bli hämtad och i så fall var, skicka gärna PM med vägbeskrivelse så kommer taxin som på beställning.

JAAAAAAA!!!!

Beror lite på hur länge jag blir borta med tanke på hunden. Hundvakten är på bb så lite svårt att be henne :)

Jag var i Falköping i måndags och vägen dit är pisstrist med flera nya fartkameror :devil:
Beroende på vad vädret säger så har jag lovat köra balmaskinen i morgon så inte höet blir blött.
Kommer jag så kommer jag,om inte så hoppas jag ni får jätte trevligt.

Woho! Nu är det snart dags!
Vädret är väl lite sådär, hoppas det spricker upp framåt eftermiddan. Vore ju trevligt med lite sol!

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
488
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 026
Senast: Fazeem
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 770
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar