Jag kommer, för egen maskin.Så är vi på G? Vilka kommer, vilka behöver skjuts osv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer, för egen maskin.Så är vi på G? Vilka kommer, vilka behöver skjuts osv?
Jag är nyinflyttad här. Undrar om jag skulle våga mig på det här?
JAAAAAAA!!!!@CillaW @sthu @Sonic76 @Ramona
Jag har ändrat mig, hyrt bil, ringt avbud till världens suraste kusin, jag kommer! Jag vill mycket hellre umgås med er.
@Sonic76 jag skall plocka upp bilen i Borås, vill du fortfarande bli hämtad och i så fall var, skicka gärna PM med vägbeskrivelse så kommer taxin som på beställning.
Kom på att jag måste ändå ha bil på tisdag så jag hyrde en vecka.
Jamen åh vad roligt det vore!Jag är nyinflyttad här. Undrar om jag skulle våga mig på det här?
Beror lite på hur länge jag blir borta med tanke på hunden. Hundvakten är på bb så lite svårt att be henne@CillaW @sthu @Sonic76 @Ramona
Jag har ändrat mig, hyrt bil, ringt avbud till världens suraste kusin, jag kommer! Jag vill mycket hellre umgås med er.
@Sonic76 jag skall plocka upp bilen i Borås, vill du fortfarande bli hämtad och i så fall var, skicka gärna PM med vägbeskrivelse så kommer taxin som på beställning.
Kom på att jag måste ändå ha bil på tisdag så jag hyrde en vecka.
Utanför Tidan? Då åker jag nästan förbi.Jag hämtar dig. Inga problem. 13.00 någonstans i Flistad?
Jag hämtar dig. Inga problem. 13.00 någonstans i Flistad?
Utanför Tidan? Då åker jag nästan förbi.
Ja det kan bli svårt, det förstår jag. Kan du ta med hunden? Skickar PM med mitt mobilnr så kan du ringa mig om du vill bli upplockad,Beror lite på hur länge jag blir borta med tanke på hunden. Hundvakten är på bb så lite svårt att be henne
Ptr, jag kan ta upp dig vid Götlunda kyrka. Bra lugn parkering där om du vill ställa bilen.Utanför Tidan? Då åker jag nästan förbi.
Ja jag hade räknat med att kunna ta sikte på ditt hår. Har varit uppe på Mösseberg en gång trots att jag jobbade i Falköping i några år. Så ingen mössa tack.Jag är lätt att känna igen. Obestämd form av rosa hår här.