Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer, kan skjutsa annars tar jag cykeln. Har ingen aning om vart mössebergsgården ligger men det märker jag väl
Den ligger strax nedanför backen till djurparken, bredablick, motionsspåren, pankasjön osv Tog mig flera år innan jag noterade att det fanns ett fik där
Jag vet fortfarande inte var det är får googla
Kl 14.00 är det sagt.Hallå! Hittade just tråden och bor också uti tjotahejti häromkring! är det alltså på mössebergsgården imorgon? Vilken tid? Jag älskar våfflor och kommer gärna om jag hittar barnvakt
Menar du att du inte känner till bredablick, motionsspåren, djurparken, pankasjön? Och du bor i kommunen ?
Jag vet fortfarande inte var det är får googla
Ta riktning mot TORNET (Utsiktstornet = Mösseberg) som ligger på höjden väster om stan
@sthu @Ramona @Sonic76
Jag beklagar djupt att jag måste tyvärr dra mig ur imorgon. Min bil har parkerat på verkstad idag med ett mega oljeläckage som kommer att kosta skjortan att reparera.
Jag hade glatt mig till att träffa er alla men jag får vara glad att det hände idag i närheten av min verkstad och inte ute på landsvägen i morgon. Ha en jättetrevlig dag och jag lovar att köpa ny bil till nästa gång. Kram på er!
PS Ramona, jag tittat förbi Gudhem nästa gång jag skall till Skövde
@sthu @Ramona @Sonic76
Jag beklagar djupt att jag måste tyvärr dra mig ur imorgon. Min bil har parkerat på verkstad idag med ett mega oljeläckage som kommer att kosta skjortan att reparera.
Jag hade glatt mig till att träffa er alla men jag får vara glad att det hände idag i närheten av min verkstad och inte ute på landsvägen i morgon. Ha en jättetrevlig dag och jag lovar att köpa ny bil till nästa gång. Kram på er!
PS Ramona, jag tittat förbi Gudhem nästa gång jag skall till Skövde