Buketräff Falköping

Jag kommer, kan skjutsa annars tar jag cykeln. Har ingen aning om vart mössebergsgården ligger men det märker jag väl :D

• Gilla
Reactions: ptr
Får man bestämma sig först imorn?
Vi är på Ullevi ikväll och kommer hem inatt nån gång och behöver orka laga ena bilen imorn, men är jag pigg och fri från illamående imorn vore det ju inte helt fel med en liten träff! Speciellt inte när det är så många som bor i närheten.

Hallå! Hittade just tråden och bor också uti tjotahejti häromkring! :) är det alltså på mössebergsgården imorgon? Vilken tid? Jag älskar våfflor och kommer gärna om jag hittar barnvakt :)

Jag kommer, kan skjutsa annars tar jag cykeln. Har ingen aning om vart mössebergsgården ligger men det märker jag väl :D

Den ligger strax nedanför backen till djurparken, bredablick, motionsspåren, pankasjön osv :up: Tog mig flera år innan jag noterade att det fanns ett fik där :o

Ta riktning mot TORNET (Utsiktstornet = Mösseberg) som ligger på höjden väster om stan :)

Hehe, om ni ser en vilsen liten tjej på cykel på Mösseberg så är det jag :D

Jag har en skylt! Håll utkik efter den imorgon!
IMG_20160617_161414_zpsfdlqf8jh.jpg

@sthu @Ramona @Sonic76
Jag beklagar djupt att jag måste tyvärr dra mig ur imorgon. Min bil har parkerat på verkstad idag med ett mega oljeläckage som kommer att kosta skjortan att reparera.:banghead::wtf:

Jag hade glatt mig till att träffa er alla men jag får vara glad att det hände idag i närheten av min verkstad och inte ute på landsvägen i morgon. Ha en jättetrevlig dag och jag lovar att köpa ny bil till nästa gång. Kram på er!

PS Ramona, jag tittat förbi Gudhem nästa gång jag skall till Skövde:heart

@sthu @Ramona @Sonic76
Jag beklagar djupt att jag måste tyvärr dra mig ur imorgon. Min bil har parkerat på verkstad idag med ett mega oljeläckage som kommer att kosta skjortan att reparera.:banghead::wtf:

Jag hade glatt mig till att träffa er alla men jag får vara glad att det hände idag i närheten av min verkstad och inte ute på landsvägen i morgon. Ha en jättetrevlig dag och jag lovar att köpa ny bil till nästa gång. Kram på er!

Neeeeej, det hade varit så kul att träffa dig!

@sthu @Ramona @Sonic76

Jamen nån kan väl plocka upp dig!

@ptr Cilla har redan erbjudit sig men det går inte för jag dum nog att ringa och tacka ja till en familjefödelsedag jag en gång hade tackat nej och det togs ganska illa upp att jag prioriterade alla er framför födelsedagsbarnet så jag orkar inte en sådan diskussion till.

Jag måste också passa den här gången. Inser att tiden helt enkelt inte kommer räcka till imorgon :o Men hoppas ni får riktigt roligt och bra väder så försöker jag vara bättre planerar nästa gång

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
490
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 026
Senast: Fazeem
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 776
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Mål 2025
  • Äta rätt saker, vad då?