Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara som du tror, har full koll på Hallandsåsen…Jag tycker att icke-Skåningar kan få komma och att de borde kunna göra en förenklad visumansökan om turistvisum, ifall syftet med resan till Skåne är buketräff.
(Fråga inte hur jag blev insläppt hit, jag kan möjligtvis ha glömt att stanna och lämna in ansökan innan jag passerade Hallandsåsen... )
Sätt dit på Ö-tåget till Lund så kan du åka med mig!Jag är sugen på att hänga med, men har inte tillgång till bil så om det finns möjlighet att lifta med någon som kör söderut från Halland eller om det fungerar att ta sig kollektivt.
Jag är sugen på att hänga med, men har inte tillgång till bil så om det finns möjlighet att lifta med någon som kör söderut från Halland eller om det fungerar att ta sig kollektivt.
Tåget från Göteborg stannar även på "min" lilla station har jag nyss upptäckt!Jag är sugen på att hänga med, men har inte tillgång till bil så om det finns möjlighet att lifta med någon som kör söderut från Halland eller om det fungerar att ta sig kollektivt.
Du kom in på skorr-undantaget. Alla som skorrar (oavsett språk) kommer in utan visum ;-).Jag tycker att icke-Skåningar kan få komma och att de borde kunna göra en förenklad visumansökan om turistvisum, ifall syftet med resan till Skåne är buketräff.
(Fråga inte hur jag blev insläppt hit, jag kan möjligtvis ha glömt att stanna och lämna in ansökan innan jag passerade Hallandsåsen... )
Och jag är norrlänning, boendes i Skåne sen 20 år tillbaka så jag håller med om att alla får komma!Jag är inte heller skåning, utan stockholmare. Men jag bor ju här nere i söder. Men jag tycker att alla oavsett vart de bor får komma på träff!
Jag får svårt att trycka in något mer det här året, men hänger gärna på om det blir en träff nästa år!
Men hörni, ska vi försöka hitta ett datum i januari/februari, då? Jag har än så länge inga planer så långt fram, men om någon vet att de är upptagna någon helg så säg till så kan vi försöka undvika den?
Personligen tror jag en lördag skulle funka bäst, vad tycker ni andra?
Men hörni, ska vi försöka hitta ett datum i januari/februari, då? Jag har än så länge inga planer så långt fram, men om någon vet att de är upptagna någon helg så säg till så kan vi försöka undvika den?
Personligen tror jag en lördag skulle funka bäst, vad tycker ni andra?