Buketräff Falköping

Vad är upplågget annars?
Man tar med sig det man vill äta eller?
Gud undrar om jag ens läste tråden ordentligt haha

Vad är upplågget annars?
Man tar med sig det man vill äta eller?
Gud undrar om jag ens läste tråden ordentligt haha
Bra fråga!!
Vi har fått förslaget om kaffe på Bredablick. Men då röstar jag på våfflor på Mössebergsgården istället. http://www.cafemossebergsgarden.se/ Om jag minns rätt kostar 2 st våfflor med sylt och grädde inkl kaffe typ 35:-. Där får man komma och gå som man vill också och man behöver inte sitta kvar ifall man hatar de andra på buke-träffen. ;)

Men min altan duger också ifall vi ska vara där. Då måste folk ta med sig vad de vill äta/fika, för vi kommer bli knäppa om alla ska vara i mitt lilla kök och fixa våra grejer. Kaffe kan jag stå för, och icke-laktosfri mjölk. Fika funkar väl bäst? Men är det knytis får man äta lunch också iofs.

Bra fråga!!
Vi har fått förslaget om kaffe på Bredablick. Men då röstar jag på våfflor på Mössebergsgården istället. http://www.cafemossebergsgarden.se/ Om jag minns rätt kostar 2 st våfflor med sylt och grädde inkl kaffe typ 35:-. Där får man komma och gå som man vill också och man behöver inte sitta kvar ifall man hatar de andra på buke-träffen. ;)

Men min altan duger också ifall vi ska vara där. Då måste folk ta med sig vad de vill äta/fika, för vi kommer bli knäppa om alla ska vara i mitt lilla kök och fixa våra grejer. Kaffe kan jag stå för, och icke-laktosfri mjölk. Fika funkar väl bäst? Men är det knytis får man äta lunch också iofs.
Låter väl bra som olika alternativ beroende på väder :)

Knytisvarianten, eller medhavt, så får alla det som passar dem. Det är det jag lägger min röst på.

Bra fråga!!

Våfflor! Nomnomnom.
Är ju inte hemma denna veckan men vi får väl köpa nåt att ta med om det inte blir våfflor.

Inte för att vara besvärlig, men finns det annat att äta på Mösseberg? Jag undviker gluten så mycket jag kan....jag googlade men det stod inte så mycket om utbudet....

Inte för att vara besvärlig, men finns det annat att äta på Mösseberg? Jag undviker gluten så mycket jag kan....jag googlade men det stod inte så mycket om utbudet....
Ja, de har andra grejer också. Det är ju ett café liksom. De har lättare maträtter också ifall man vill äta mer än att fika. Men de är kända för sina våfflor så många köper nog det när de är där.

Och nu pissar det verkligen ute.
Vi var hos vänner i Floby och grillade i går, kanske sista solen denna veckan?

Nu håller vi humöret uppe! :) Regnet behövdes verkligen dessutom. Har inte regnat på flera veckor typ. Det är hur torrt som helst i backen.

Blir det regn får vi äta våfflor på Mössebergsgården och det är också lyckat. :D

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
490
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 026
Senast: Fazeem
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 776
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar