Buketräff Falköping

Ska vi bestämma någon tid nu eller avvaktar vi till senare?

Annars föreslår jag kl 14.00 på Mösseberg.

Skulle det mot förmodan spöregna kan vi husera på min inglasade altan i Gudhem.

Minns "Mössebergsturen" med värme och saknad. Men vilket bök jag fick. Stången som inte fick plats, så en häst fick bli hemma, hästen som vart hallt pga tunn sula. Så en häst fick vara hemma själv och som tur var var där två hovslagare med på turen som fixade och trixade med Lukas hov så vi kunde vara med. Men det var tungt i backarna att köra vagn med packning. Saknade verkligen broms när vi skulle nerför!

Minns "Mössebergsturen" med värme och saknad. Men vilket bök jag fick. Stången som inte fick plats, så en häst fick bli hemma, hästen som vart hallt pga tunn sula. Så en häst fick vara hemma själv och som tur var var där två hovslagare med på turen som fixade och trixade med Lukas hov så vi kunde vara med. Men det var tungt i backarna att köra vagn med packning. Saknade verkligen broms när vi skulle nerför!
Nå men kommer du utan häst den här gången då?

Nä inte denna gång väl. Möjligtvis att det slinker med en o annan hund om ingen är hundrädd. Men på andra träffar har det åkts häst o vagn. Mycket trevligt.

Nä inte denna gång väl. Möjligtvis att det slinker med en o annan hund om ingen är hundrädd. Men på andra träffar har det åkts häst o vagn. Mycket trevligt.

Tänker mig dyka upp om där inte trillar in nåt som är ivägen.
Kan väl vara en sak att spåna om, en ny tur någonstans framöver, är väl snart fem år sen vi åkte till Tåtorp, tiden går!

Tänker mig dyka upp om där inte trillar in nåt som är ivägen.
Kan väl vara en sak att spåna om, en ny tur någonstans framöver, är väl snart fem år sen vi åkte till Tåtorp, tiden går!
Ja vi pratade ju om att ta en tur åt Atles håll då men det rann ut i sanden. Är det fem år sedan Tåtorp? Jisses! Det var en underbar dag.

Jag tror inte att jag kan den 18:e - hoppas att ni får det superhärligt så ses vi en annan gång :)

@doleron Du får gärna komma över på lite illertjöt och gos :). Brukar be om hjälp när dom blir sisådär 6-7 veckor. Ju mer dom får umgås med andra människor desto bättre är det :)

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
490
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 026
Senast: Fazeem
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 849
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar