Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag vet inte vilken av helgerna som vi ska fira Mini-Me. Hon går före Buketräff.28-29 kan inte jag men helgen därpå ska gå fint!
Jag kan inte 28-29 men kan helgen efter.Bor ju liksom åt Ulricehamn till men om nån kan hämta och lämna mig och voffen vore det toppen .
Bussar går det typ inga på helger
Naturligtvis betalar jag för bensinen
Mellan Falköping och UlricehamnJag kan inte 28-29 men kan helgen efter.
Sonic76 var bor du i förhållande till Ulricehamn, bor mellan Borås och Alingsås, kan hämta dig.
På ortopeden (KSS) ?Jag jobbar i Skövde var fjärde vecka men är just klar med en vecka där.
På ortopeden (KSS) ?
Kul! Då kanske vi ses,mina diskbråck har förvärrats så det är dags att besöka "er" igen.Jepp!
Jag utgår från själva Falköping så om någon vill bli hämtad i Falköping/åka med så hämtar jag.
Ja alltså, jag kan inte Falköping så jag liftar gärna från stationen åtminstone :-)
Efter 12? och före 16? Vad ska vi göra? Fika? Gå en promenad? Jag kan inte Mösseberg alls men vi behöver ju ha någon plan som innefattar ösregn.
Jag har gärna pick-nick nånstans med utsikt över falbygden. Ösregn-kaffe på Bredablick?Efter 12? och före 16? Vad ska vi göra? Fika? Gå en promenad? Jag kan inte Mösseberg alls men vi behöver ju ha någon plan som innefattar ösregn.