Buketräff Falköping

Lördagen efter har jag Dotra men det gör ju inget :)
Spelar inte så stor roll bara jag kan ta mig dit och hem så :)

Om jag kan komma - beror på datumet - så kan jag plocka upp folk på vägen. Kör Väring-Skövde-Falköping men gillar omvägar...

Säger som @Luff Om jag kan komma kör jag samma väg som Luff men Utgår från Töreboda-väring osv. jag kör hundinredd kombi så jag kan ta med både folk o fä.

@doleron många anmälda alltså? Mer än tre? :p

Helgen efter kanske passar bättre? Perfekt att fira, har precis fått ny lägenhet då

Bor ju liksom åt Ulricehamn till men om nån kan hämta och lämna mig och voffen vore det toppen .
Bussar går det typ inga på helger :)
Naturligtvis betalar jag för bensinen

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
491
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 026
Senast: Fazeem
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 850
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar