Buketräff Falköping

Vädergudarna hinner ändra på sig flera gånger tills dess.

Jag ska försöka komma, kommer från Töreboda hållet, har två platser över om man klämmer ihop sig lite.

Låter som mysigt att sitta på en altan och höra regnet droppa utanför......:)

@dobbis @Luff Finns det fortfarande plats i bilen för mig? Vem vill ha äran att få ha mig som codriver?;)
Jag kan ta upp dig om inte Dobbis kan. Tänker att vi kan avvakta till den 16:e med skjutschema o dylikt. Jag är hemskt luttrad vad gäller avhopp på Buketräffar. 15 säger sig ska komma - 4 kommer - sjuka barn, sjuka djur, trasiga bilar mm. Fast det brukar vara himmskans trevligt ändå.

Jag kan ta upp dig om inte Dobbis kan. Tänker att vi kan avvakta till den 16:e med skjutschema o dylikt. Jag är hemskt luttrad vad gäller avhopp på Buketräffar. 15 säger sig ska komma - 4 kommer - sjuka barn, sjuka djur, trasiga bilar mm. Fast det brukar vara himmskans trevligt ändå.

Det låter som en bra idé att avvakta en stund till. Väldigt snällt av dig om du tar med mig :)

Gudhem Grönelid 1 ifall det regnar. N'r ni tror att ni åkt för långt och det börjar växa gräs på grusvägen så fortsätter ni lite till. ;) Sist på grusväg. Det går en svart häst med världens längsta fula man och en liten gul ponny i hagen. Då har man kommit rätt.

När tar vi beslutet om det regnar? Fredagkväll? Lördag kl 10?

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
490
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 026
Senast: Fazeem
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 849
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar