Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle det bli oväder kan vi vara hos mig i Gudhem. Även om vi blir många borde vi få plats på altanen.
Mösseberg. Typ grillplatsen tror jag någon gav som förslag.Vilken plats blir det om vädret är fint?
Mösseberg. Typ grillplatsen tror jag någon gav som förslag.
14.00 hade väl Ramona som förslag? Låter rimligt!Har vi sagt någon tid? Det var den 18 juni va?
Skulle det bli oväder kan vi vara hos mig i Gudhem. Även om vi blir många borde vi få plats på altanen.
Det är Ekåsen den dagen. Regnar alltid då tyvärr. Jag har aldrig varit på Ekåsen utan regn..Enligt @åke skulle det bli regn den 18e hörde jag nu med!
Jag kan ta upp dig om inte Dobbis kan. Tänker att vi kan avvakta till den 16:e med skjutschema o dylikt. Jag är hemskt luttrad vad gäller avhopp på Buketräffar. 15 säger sig ska komma - 4 kommer - sjuka barn, sjuka djur, trasiga bilar mm. Fast det brukar vara himmskans trevligt ändå.
Jag kan ta upp dig om inte Dobbis kan. Tänker att vi kan avvakta till den 16:e med skjutschema o dylikt. Jag är hemskt luttrad vad gäller avhopp på Buketräffar. 15 säger sig ska komma - 4 kommer - sjuka barn, sjuka djur, trasiga bilar mm. Fast det brukar vara himmskans trevligt ändå.