Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jätterolig överraskning att du kom!Med en avlivning på morgonen, flytt av två hästar (en till Bohuslän) och besök på Nordpolen så blev jag lite sen. Relativt tidigt gick jag också men nu är ridturen och maten avklarad. Rast och vila inför morgondagens utställning.
Hemturen gick helt enligt ritningarna, stannade och åt förvånansvärt god mat på en vägkrog utanför Vara. Tack för väganvisningen till *E20, hittade direkt.
Jag är så glad för att jag ändrade mig sent igår kväll, det var en riktig höjdare att träffa er alla och finna ut att ni är precis lika trevliga som jag föreställde mig. Da Capo på det!
@astronaut Imponerad av din hårfärg, det hade jag aldrig vågat, inte ens innan jag blev "tant".
Vad säger ni, kära Skaraborgare? Vore det inte kul att träffas lite?
@astronaut och jag funderade lite smått på en liten träff i Falköping.
Plats och datum är än så länge okänt
Det blev lite kort tycker jag men det var saker som måste åtgärdas och jag kunde inte styra över förloppet. Jag är för en repris av träffen!Jätterolig överraskning att du kom!
Convallaria majalis och annat liknande är den latin jag kan. Får jag be om en översättning?golit hic erat
Jag är fortfarande lite starstruck. Golit var där liksom.golit hic erat
Ja tänk - han finns!Jag är fortfarande lite starstruck. Golit var där liksom.
Jo, lite oftare än ett halv decennium är nog inte fel. En trevlig tillställning var det.
Ja tänk - han finns!
Convallaria majalis och annat liknande är den latin jag kan. Får jag be om en översättning?
Och inte det minsta lik det man tror hahahahaJa tänk - han finns!