Buketräff Falköping

Det här måste göras om, helt klart. Jag hade himla roligt även om jag inte sa så mycket. Så roligt att få se människan bakom nicket. Jag är glad över att jag tog mod till mig och följde med.

Tack @Luff för att du hämtade upp mig och tack @ptr för intressanta samtalsämnen. Det var ju inte tyst så många stunder i bilen.

Med en avlivning på morgonen, flytt av två hästar (en till Bohuslän) och besök på Nordpolen så blev jag lite sen. Relativt tidigt gick jag också men nu är ridturen och maten avklarad. Rast och vila inför morgondagens utställning.

Hemturen gick helt enligt ritningarna, stannade och åt förvånansvärt god mat på en vägkrog utanför Vara. Tack för väganvisningen till *E20, hittade direkt.
Jag är så glad för att jag ändrade mig sent igår kväll, det var en riktig höjdare att träffa er alla och finna ut att ni är precis lika trevliga som jag föreställde mig. Da Capo på det!:heart

@astronaut Imponerad av din hårfärg, det hade jag aldrig vågat, inte ens innan jag blev "tant".

Med en avlivning på morgonen, flytt av två hästar (en till Bohuslän) och besök på Nordpolen så blev jag lite sen. Relativt tidigt gick jag också men nu är ridturen och maten avklarad. Rast och vila inför morgondagens utställning.
Jätterolig överraskning att du kom!

Hemturen gick helt enligt ritningarna, stannade och åt förvånansvärt god mat på en vägkrog utanför Vara. Tack för väganvisningen till *E20, hittade direkt.
Jag är så glad för att jag ändrade mig sent igår kväll, det var en riktig höjdare att träffa er alla och finna ut att ni är precis lika trevliga som jag föreställde mig. Da Capo på det!:heart

@astronaut Imponerad av din hårfärg, det hade jag aldrig vågat, inte ens innan jag blev "tant".

Det var verkligen på tiden att vi träffades! :heart

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
488
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 026
Senast: Fazeem
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 770
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar