Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så blev vi av med en vålnad - vem ska vi nu tro på? (attbropå diskussionerna om övernaturliga fenomen.Och inte det minsta lik det man tror hahahaha
Så blev vi av med en vålnad - vem ska vi nu tro på? (attbropå diskussionerna om övernaturliga fenomen.
Det uttrycket har jag inte hört på många år. Mamman till en barndomskamrat sa allid det och dt tog mig flera år att förstå betydelsen Vågade inte fråga ifall det betydde något man inte fick säga.Hugaligen.
Appropå uttryck så tog jag från träffen med mig ordet pekularitet, vilket jag även senare under kvällen hoppades att jag helt korrekt lyckades böja när jag sa att någon hade ett pekulärt beteende.Det uttrycket har jag inte hört på många år.
Jag hoppas förändringen färgar av sig på tankarna också!Och tack @Thomasine Jag har känt mig så mörk och svart till både kläder och tankar under det senaste året att jag kände för en färgglad förändring ^^
Min farmor var släkt med Selma Lagerlöf och min farfar, som inte var särskilt vidsynt, omtalade Selmas fäbless för kvinnor som Selmas pekularitet.Pekulariteten missade jag. Vad var detta för något?
Jag var förvånad också, trots att jag sett honom förut.Du var nog den som såg minst ut som jag hade tänkt mig.
Åh jag röstar också för en repris! Vill också träffa alla, lära mig ord, se golits face och få ett lyckligt liv, prata om myror och annat kul ju!!!
Jag är tillbaka och jobbar i Skövde vecka 32.