Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick aldrig något sådant brev i år, bara propaganda från olika partier... sedan flög det likom ur minnet.Aha, men poströstning då? Det är så de flesta utlandssvenskar röstar såvitt jag vet.
Ssshhhh, låt mig sväva i villfarelse va@Asko Önsketänkande, fortfarande 48,8% , på Tv4
Haha, kanske bara var det som var annorlunda då.Nja, vet jag inte ...men han verkar fått tag på den längsta i alla fall
På centralen i Sthlm? Verkade vara mer eller mindre kaoz där med folk
Klimatet har verkligen förlorat prioritet samtidigt som världen brinner jag kan bara liksom hoppas att jag dör innan planeten gör detÄr det bara jag som är förvånad över att MP bara fått 5%?
Jag vet att det pratats om att de tappat väljare, men med tanke på det rådande världsläget och hur mycket man pratar om miljö idag så trodde jag nog inte riktigt att de skulle ligga så pyrt till ändå.
Vilket är jäkligt synd, S har ju rört sig väldigt mycket åt mitten/höger i flera frågor under de senaste åren. Borde inte vara helt omöjligt att komma överens
Haha, kanske bara var det som var annorlunda då.
Är det bara jag som är förvånad över att MP bara fått 5%?
Jag vet att det pratats om att de tappat väljare, men med tanke på det rådande världsläget och hur mycket man pratar om miljö idag så trodde jag nog inte riktigt att de skulle ligga så pyrt till ändå.
Jag har också tänkt lite så förut, men Carl Bildt av alla människor hade en rätt bra poäng om det tidigare i sändningen. Om S och M styr tillsammans har man då i princip raderat ut oppositionen. Vilket dels i sig aldrig är bra för samhällset, och dels ger möjlighet för extremerna på bägge sidor möjlighet att växa sig än starkare.
Klimatet har verkligen förlorat prioritet samtidigt som världen brinner jag kan bara liksom hoppas att jag dör innan planeten gör det
Lätt att missa! Jag har flyttat tillräckligt ofta för att inte ha det problemet (eftersom en addressändring till skatteverket gör att man "förnyas" i röstlängden automatiskt) men en vacker dag lär det hända mig!Jag fick aldrig något sådant brev i år, bara propaganda från olika partier... sedan flög det likom ur minnet.
... och nu när jag kollar upp det skulle jag tydligen ha anmält mig till röstlängden efter tio år, något jag missat. My bad! Det hade jag inte ordning på.