På riksnivå eller kommunnivå?I min kommun har vi flera delar som röstat på ett lokalt övrigt parti, och där de fått så mycket som från 26 och upp till 38(!)%. Det måste ju vara ganska ovanligt?
Tillägg: partiet är inte Nyans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På riksnivå eller kommunnivå?I min kommun har vi flera delar som röstat på ett lokalt övrigt parti, och där de fått så mycket som från 26 och upp till 38(!)%. Det måste ju vara ganska ovanligt?
Tillägg: partiet är inte Nyans
På riksnivå eller kommunnivå?
När det gäller regionvalet så har S ökat med 7,6 i Stockholms län, där räcker det med att de S+MP+V går ihop så kan de styra i regionen
(Känns lite futtigt i jämförelse men jag tar den seger jag finner det, jag behöver det )
Möjligheten finns ännu kvar, håller tummarna!Betyder det att Irene Svenonius kan vara ett minne blott på sin position? Grattis till er!
Hann också se det...Nu säger SVT att det bara skiljer ett mandat mellan blocken igen.
Eller nej, nu ändrade de till 3 igen?
Kan L sjunka ned om M får mera av utlandsrösterna? Procenten är väl av 100% så får M mera andelar så sjunker Ls andelar? Eller tänker jag felKan inte L åka ut, det är min största förhoppning just nu.
Samma. Jag förstår verkligen inte det här. Och jag vill inte.Jag försöker se någon form av ljus i det här men jag ser ärligt talat inget, absolut inget alls. Det känns nattsvart nu. Förstår inte hur det är tänkt att jag ska kunna kliva upp imorgon och låtsas att allt är som vanligt... Känner mig rädd, ledsen och uppgiven.
Hoppet är det sista som överger en!Kan L sjunka ned om M får mera av utlandsrösterna? Procenten är väl av 100% så får M mera andelar så sjunker Ls andelar? Eller tänker jag fel
Samma här. Har saker jag måste göra imorgon men det känns så fel att bara fortsätta. Gick ut till hagen nu och stirrade på mina hästar i månljuset och undrade om vi inte bara kunde rida in i dimman och aldrig komma ut igen.Jag försöker se någon form av ljus i det här men jag ser ärligt talat inget, absolut inget alls. Det känns nattsvart nu. Förstår inte hur det är tänkt att jag ska kunna kliva upp imorgon och låtsas att allt är som vanligt... Känner mig rädd, ledsen och uppgiven.
Mitt hopp sitter till att annars gör de blåbruna ett så dåligt jobb vid makten (utan att förstöra allting fullständigt) att flera öppnar sina ögon och ändrar sig.Hoppet är det sista som överger en!