Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow GrattisFULL BRICKA!
Visa bifogad fil 154307
Sista krysset blir "läs om en favoritbok" med En liten kärlekssång av Michelle Magorian. En av mina favoriter som tonåring. Är inte riktigt lika bra när jag läser den som vuxen, ett par av hennes andra böcker håller bättre. Men helt klart läsvärd.
17-åriga Rose och hennes äldre syster evakueras till engelska landsbygden en sommar under andra världskriget. Av olika anledningar blir de utan vuxen övervakning och de blir båda vuxna och träffar kärleken och lär sig mycket om livet.
Hur får du Ståhl till att börja med H?Linda Ståhl, Ett enda skott, Efternamn på H
Del tre med Estrid och Reub vid Vellingepolisen. En skolpojke hittas död under spektakulära omständigheter. Han var nog inte så populär, men vad är det egentligen som skett i skolmiljön? Vem är drabbad och vem är fridstörare?
Cecilia Sahlström, Pojken som försvann, Del i serie
Del tre om kommissarie Sara Vallén i Lund. En pojke försvann spårlöst från sitt dagis för tjugo år sedan. En dag kommer det in ett tips som kan vara kopplat till det olösta fallet. Lever han fortfarande?
Mia Virrhjärna har suttit och letat böcker till de kvarvarande kryssen. Däribland förnamn på H.Hur får du Ståhl till att börja med H?
Wow grattis! Nu får du använda bonuskryssen om du vill fortsätta att hänga i tråden! Det är helt valfria böcker!FULL BRICKA!
Visa bifogad fil 154307
Sista krysset blir "läs om en favoritbok" med En liten kärlekssång av Michelle Magorian. En av mina favoriter som tonåring. Är inte riktigt lika bra när jag läser den som vuxen, ett par av hennes andra böcker håller bättre. Men helt klart läsvärd.
17-åriga Rose och hennes äldre syster evakueras till engelska landsbygden en sommar under andra världskriget. Av olika anledningar blir de utan vuxen övervakning och de blir båda vuxna och träffar kärleken och lär sig mycket om livet.