Bruksprov 2014

Sv: Bruksprov 2014

Nu tror jag att jag lyckats ordna en bild på Catch Me som önskades, har tagit den idag på Strömsholm. Hade kunnat vara bättre men det syns i alla fall hur han ser ut. :)

Jag har inte Instagram, jag kunde se den. : o

Fin pojke! Ska bli kul att se hur det går på bruks! :)

Lycka till på bruksprovet med honom.
Kan du inte lägga in en film eller länk till en film när han rids och hoppas?
Hade varit spännande att få se :D

Nu tror jag att jag lyckats ordna en bild på Catch Me som önskades, har tagit den idag på Strömsholm. Hade kunnat vara bättre men det syns i alla fall hur han ser ut. :)

Ser ingen länk eller bild överhuvudtaget ?

Har den blivit borttagen av moderator ? Eller var finns den ?

Det ligger en länk i inlägget ovanför, kan prova länka igen ifall det inte funkar. Jag testade på en dator där det inte finns någon inloggning på instagram och det fungerade. Han är fux med vit man och svans. Jag har tyvärr ingen film, men har däremot en bild där han hoppar även den tagen igår. Ska kolla om jag lyckas få upp den här. :)

Läste precis på Ägarnas blogg att min favorit Red Hot Chilli matchas mot bruksprovet av Olof Smith:D Ska bli kul att se dem live i Mars:d

Sådär, nu är tdb öppen för anmälningar till bruksprovet.
Undrar vilken hingst som blir första att bli anmäld, spännande :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 104
Senast: Bison
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
558
Senast: Celinehenn
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈