Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såhär såg jag honom igår, http://vimeopro.com/korsholm/tullstorp-2014/video/89816946
Den hade nog inte blivit godkänd om inte Brink hade suttit på...
Så kollar man på Zaladin efter som är 1 år äldre men av en helt annan kaliber i min mening. Så kändes det på bruksprovet också, Raymore var nja och när VV kom in blev Raymore ännu mer nej.
Nu tänkte jag inte riktigt på att man tar fram en hingst för att avkommorna ska bli hobbyhästar på 120 nivå och gå några lätta dressyrklasser? Det kan väl ändå inte vara tanken med prestationsavel?
Ja såklart jag vet att många hästar stannar där av olika anledningar är väl bäst att tillägga
Dock tycker jag inte RayMore är något speciellt alls (men det verkar JB &co onekligen tycka då de även köpt helbrorsan.)
Är inte deras affärsidé att fa fram hästar för amatörer och juniorer, i första hand? Satsande amatörer och juniorer med mycket pengar, givetvis, men deras marknad är väl inte vuxna elitryttare i första hand - och Raymore beskrevs väl av JB som en häst som vem som helst kan rida, och som kommer kunna ge avkommor som vem som helst kan rida. Snälla amatörhästar, helt enkelt, inga ferraris.
Fast jag tycker nog att den är väldigt fin. Den har en jättefin sida och rör sig genom bogen. Har dessutom en fin galopp
Håller med du.Håller med dig och hopphingstarna hade 8or på typ och hhb, her tillrävkligt bra exteriör för att ge en lättriden avkomma!
Ray, egentligen är det väl inte talanger vi vill ha? Utan en kompis som kan lite både och.
en stoor galopp o du har 7 språng på en 60 banas långsida.
Så därför ska hans hingstar bli godkända?