BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Tack! :bow: skickar DL så fort jag får den imorgon! :) (är berlöning för ett mål som borde vara klart imorgon)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Eftersom ni är alldeles upptagna med att byta prylar får jag väl prata med mig själv då.

Jag läääängtar tills min senaste uppfödning blir 10 (och fulltränad) för då ska jag smacka på Hera pack (har två :p) och när ungarna väl kommer så ska den ena få varenda BI-pryl jag har. Seahorse, DL, golden spurs, boreas lunge, atalante pack, CT, MA och får jag inget bud på WOYen så åker väl den på då också. :p Snel hest! :banana:

Och golden apple såklart!!!! Det var längesen sist...
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Haha jag har så svårt o spara på grejor, jag vill ju använda dom när jag får dom :p sen svär jag över att jag inte sparat dom när jag får en finare häst :D

Men det är väl nyhetens behag antar jag..
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Satan i gatan vad mycket pengar du har! :eek:

Det var en fin häst den där Winner men jag vill nog spara Hera för att kunna bytas mot typ PH stone eller liknande. Sorry.

Förresten, snart är det väl dags att köpa pass för pengarna va? Det var väl du och jag som kunde samma dag. Då 50 dagar, snart 80 för mig. :banana:

Ja, jag lyckades tydligen föda upp många hästar man fick bra betalt för :D
För att skryta lite så har jag dock köpt pass (6 x 30 000e) oxå.. ;)

Det gör inget alls, vill du ha PH så ska du ju naturligtvis vänta :)

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med köpa pass, har ju en väldans massa pengar och kan köpa dem för 30 000e i spelet ändå..

Lite tips i allmänhet!

Sissy Long Stockings har stort BMI sales/buying i sitt stalls forum...
Där finns även hur man kör korrekta games.
Alla Archimedes ( om man inte kan den man hamnar på, kan man bara testa en annan)
Och glöm inte klappa Xanthos 5 olika 5ggr dag... jag har vunnit 3 Horn of Plenty denna vecka.:D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag blir snål istället och tänker "jamen nästa avkomma blir bättre så det är lika bra att spara" och plötsligt har det gått generationer utan att någon fått något extra. :p

Å andra sidan har jag lite för lätt för att spendera pass på Horns Of Plenty (fast man kan ju vinna bra grejer också!)

Läste på forumet idag om en tjej som köpt 3 x 75 pass (alltså för riktiga pengar, vadihelvete det nu kan kosta) bara för att köpa HOPs för att vinna en Gypse, hon fick inte en enda. :eek::crazy::eek: 303 HOPs köpte hon.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Doooh, fattade inte att du menade så ;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag fattar inte det där med xanthos? jag kan inte klappa?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

nä, där står "you can not stroke more than 5 xanthos/day" men jag har aldrig klappat några??
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

]

:rofl::rofl: :D

Alltså folk måste ju lägga ohyggligt mycket pengar på spelet. :eek:

Hej kompisar :D
Ingen av er som behöver lite travare eller partbred?
Jag har råkat föda upp lite för många och reserverar gärna någon till någon härifrån..

Kolla bland KOTTARNA om någon vill ha nån.
Tänker inte så mycket på equus nu, utan mer att jag har väldigt många och kan absolut tänka mig skänka iväg några (500e i ps) till någon som har tid och lust att föda upp och träna och avla eller sälja :)

Dock inte Race, Line och Up hästarna, de kostar lite mer, men specialprice for you! :p:D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag blev mest... förstummad över att man kan göra något så korkat! HUR tänker man?

Jag diggar ditt namn på (avels)gruppen. :D

Craxor (som satt ihop Xanthoslänken) har foal games för alla omständigheter i princip! Fungerade till och med på svenska spelet utan morötter och halvtaskiga hagar! :bow:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag blev mest... förstummad över att man kan göra något så korkat! HUR tänker man?

Jag diggar ditt namn på (avels)gruppen. :D

Craxor (som satt ihop Xanthoslänken) har foal games för alla omständigheter i princip! Fungerade till och med på svenska spelet utan morötter och halvtaskiga hagar! :bow:

Jag gillar dig och nu är ju verkligen nyttig!! :bow:;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hur höjer du lättast GP och hur bluppar man snabbast upp till 100? :laugh:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hur höjer du lättast GP och hur bluppar man snabbast upp till 100? :laugh:

Kör korrekta games och sen är det olika hur du bluppar beroende på ras.

Men jag kör korta rides i trav och försöker få fullt på speed samtidigt som jag tränar och brukar få in någon tävling om dagen...

Jag har inte riktigt fått till det på allra bästa och snabbaste sätt, så någon annan kanske har bättre ideér.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*Hugger knapp*

Okey, jag trillade över tråden och jag erkänner - jag reggade mig i spelet. :D

Men jag är inte så haj på det, mitt föl är nu 6 månader och ska inackorderas men jag hittar inget stall som har de "krav" jag frågar efter...
Fattar ingenting...:o
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 392
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp