BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Min finaste märr dog oväntat på engelska versionen igår :cry: hon var verkligen klockren i både färg och allt annat.. menmen, hann iaf få ett fint hingstföl undan henne, men den är trååååkbrun :devil:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag har en pandoras box om du vill köpa eller byta mot nåt annat bm item? Så får du tillbaka pållan..=)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Min finaste märr dog oväntat på engelska versionen igår :cry: hon var verkligen klockren i både färg och allt annat.. menmen, hann iaf få ett fint hingstföl undan henne, men den är trååååkbrun :devil:

Har du sickat henne till himlen eller vill du ha en pandora box och få henne tillbaka??
Jag har en :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Förlorade också ett sto på engelska versionen nyligen
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

Nu fick jag äntligen ett kanonfint stoföl på den engelska verisionen! :love:
(Bryr mig knappt om den Svenska)

En korsning mellan min Hano hingst och mitt Hunter sto! :d
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Bure håller inte på med små Welshar ;) ?

Jag skäms jag är fast, otroligt roligt att faktiskt komma någon vart med både topplistor och tävlingar. Just en av anledningarna jag tappade intresset för den engelska versionen.. Gubben muttrar dock en del, nu det här och farmen sedan innan :angel:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

jag får erkänna att jag med är fast.
fast min gubbe har inte börjat klaga än i varje fall..
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Är det någon som vet hur det blir med fölet som precis är fött om jag åldrar stoet och betäcker igen?
Har hittat ett himla fint Huntersto och vill gärna ha ett par föl efter henne innan hon dör! Hon är 20 nu, köpte henne för några dagar sen som 18:åring! :laugh:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Vad jag har kunnat upptäcka så händer det inget har tre föl hos mitt sto för tillfället.. :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Knapplån

Detta inlägg berör den engelska sidan av spelet. :D

Jag har några BM-items som jag kan tänka mig att byta eller sälja. Jag har bland annat en drös Pandoras boxar, men det var det ju visst fler som hade här... Jag har också Seahorses, Hera pack, kanske några golden spurs om ni har något bra att erbjuda.

Själv skulle jag vilja köpa/byta till mig philsophers stone, det där grimskaftet, chronos timer och lite annat smått och gott.

Någon annan som har något att byta/sälja? :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja just det, Daphne's Laurels och water of youth kan jag också tänka mig att sälja/byta bort.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Skulle gärna ta ditt Hera pack :)

Har bara Pandoras box eller black Orchid att byta med när det gäller BMI, men en hel del fina standardbred, några intressanta partbred och en bunt pengar :)

Tex. Winner (hästar utan breedfarm) om du vill titta.
Snart 100 blup
796 gp
961.08 skills
25*
M.Arms och kommer bli passhäst :)

EnHumla heter jag
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag kan ev tänka mig att byta en daphnes laurel mot pandoras box om det är fair trade?

Edit// läste fel jag trodde du ville ha Daphnes laurel :p
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja jag vill ha pandoras box :)

Det end ajag har att byta bort är dock daphnes laurels (dock först imorgon), har ingen aning om hur mkt respektive sak är värda?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja jag vill ha pandoras box :)

Det end ajag har att byta bort är dock daphnes laurels (dock först imorgon), har ingen aning om hur mkt respektive sak är värda?

Jag skickar en :)

Har ingen aning om värde jag heller, men vill du ha nå mer från mig får du hojta till :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Satan i gatan vad mycket pengar du har! :eek:

Det var en fin häst den där Winner men jag vill nog spara Hera för att kunna bytas mot typ PH stone eller liknande. Sorry.

Förresten, snart är det väl dags att köpa pass för pengarna va? Det var väl du och jag som kunde samma dag. Då 50 dagar, snart 80 för mig. :banana:
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp