BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Kenttjej. det tar en uppdatering innan din center syns, jag har lagt till en box på min och reserverat åt dig.. Bure:laugh:
 
Senast ändrad:
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Tack bure! Ja nu funkade det, äntligen var man igång. Tack för boxreservationen också, dock tyckte jag att det var lite dyrt! ;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Förresten, vilka dåligt översatta ord stör ni er mest på? Jag menar varför kan man inte bara kalla det för fälttävlan? Eller vatten istället för "ge att dricka"? Sen stör jag mig på sörp, hade aldrig hört talas om det innan men det är tydligen nån typ av foder...

Nu ser jag fram emot våren så man kan komma igång och odla lite morötter mm! :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hane och hona stör jag mig otroligt på:crazy:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja hane och hona & sörp kan jag hålla med om..

Någon har lämnat tips till dig under lektionen (9 )
Stod det idag borde det inte vara dricks om man ska över sätta tip..?:confused:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

KL

Spelar den eng versionen tidigare. Tänkte försöka mig på den svenska nu, men är det någon idé?
Verkar tom var helt omöjligt att få tag i ett center att bli inackoderad på.

Edit: se där det gick..
 
Senast ändrad:
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag har en boxplats reserverad i mitt stall som jag kan dela med mig av om någon hamnar i nöd. :)

Fick otroligt nog ett stoföl idag! :banana:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hur gör man för att erbjuda en betäckning med sin hingst?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Samma knapp som när du betäcker ditt sto (under utrustningsrutan).
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja hane och hona & sörp kan jag hålla med om..

Någon har lämnat tips till dig under lektionen (9 )
Stod det idag borde det inte vara dricks om man ska över sätta tip..?:confused:

Det kanske var träningstips du fick? :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Är det bara jag som inte kan komma in på den svenska sidan? Får felmeddelande hela tiden :S
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

näe du är inte ensam, kom in för bara en liten stund sen dock
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Åh jag vill också ha ett stoföl!! :laugh: Är snart inne på hingstföl nr 3, även om dom är söta så tar det ju ett bra tag innan man kan få nått för dom som avelshingstar, där ligger dom lite i lä för sin pappa! :angel: :D

Skulle du vilja kika över mina hingstföl och skicka ett PM där om vilka jag borde sälja eller om jag bör spara alla? (Nån kan ju kastreras och tävlas) Är så kass på vad allt betyder och vad som är bra, fattar ju dock att ju mer stjärnor och ju mer man har vunnit är bra! :laugh:

Nu har jag även köpt mig ett Hunter sto och en Hunter hingst, ska bli kul o se om det blir några finfina tävlingshästar av det! :d

Orginal Howrse är jag inne på nu!
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja det var på den svenska versionen jag fick ett sto - första fölet! :D (fast idag fick jag ett sto på engelska versionen också - perfekt!)

Har skickat ett PM. Men du, såg att du har liiiite pengar kvar och att ett sto inte har så långt kvar tills hon fölar - se till att fixa 500e snabbt nu!! :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

jag behöver ett jobb!! Finns ju aldrig några...=(
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl

Stämmer det att man även får tillgång till privatförsäljningen vid 10 dagars inloggning? :laugh:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

På svenska eller engelska spelet?

På det svenska verkar det ju som att man direkt fått tillgång till allmänna auktionen, på engelska sidan är det ju vid tio dagar och för att komma in på privata ska man ha 3 karma och 2 hästar. Har för mig att det står samma sak på svenska versionen.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det svenska^^

Jag kommer inte få tillgång till auktionerna förrns när jag vart inloggad 10 dagar. Fuskit om andra kan det ju :angel:
Men det står iaf samma sak på auktion, frizonen och privata försäljningen, att man måste ha haft 10 dagars tjänstgöring. Så jag tänkte mest om de har skrivit fel där och missat att man måste ha karma eller om det stämmer att man får tillgång till det samtidigt som de andra :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 763
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp