BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl*

Känner mig totalt korkad, skapade ett konto idag på howrse. Och kan nu inte logga in igen, verkar som jag har fått totalt hjärnsläpp och inte minns namnet, kan någon kolla om det finns någon vid namn Wenixa eller något som liknar det (kanske med någon bokstav borta osv)

Sjuukt störande när man inte kan komma ihåg det :/

Hittade en Wenixa på svenska versionen, kan det vara så att du nu hamnar på engelska sidan när du ska spela? Jag har konton på både engelska och svenska versionen med olika användarnamn och ibland när jag har bråttom kommer jag inte in helt enkelt för att jag skriver in fel namn på fel spelversion. ;)

För att byta från engelska till svenska/svenska till engelska - kolla längst upp till höger på howrse's startsida, där finns det olika flaggor. Klicka på svenska flaggan och försök logga in.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag försöker sälja de hästar jag har på svenska spelet, allt är ju ganska segt på svenska spelet än så jag tycker det är mycket roligare på det engelska. :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag lyckas inte logga in på någon av de engelskspråkiga heller o.o Vad gör jag för fel?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Åhh typiskt, trodde inte att det var känsligt för stora eller små bokstäver och såklart så var det det, så bytte ut w till W så gick det att logga in :o
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja det skulle vara kul är medläm på howrse men jag vill göra något annat nu har sök men inte hittat något :(
Jo ett men det värkar komplicerat men någon annan kanske förstår det bättre än mig det heter i alla fall : My stable hoppas någon gillar det ;)
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 390
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp