BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Vad är det som avgör vem som vinner en tävling? jag har försökt o luska ut det men jag fattar verkligen inte..slumpen?

Den hästen med mest skills i de tre färdigheter som krävs för tävlingstypen vinner. :) Ibland går jag in och kollar hur "begåvade" motståndarna är innan jag anmäler min häst.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Oj vad tråkigt att du inte ens får igen pengarna :(. Jag har inte tillgång till försäljningssidorna än så jag har inte kunnat titta på priserna.

Men då får du ihop det på tävlingar då eller?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja alltså jag avlar inte för att tjäna pengar på fölen utan för att få ston och kunna avla bättre och bättre hästar. :) Men visst är det trist att man inte ens får igen pengarna på att ta fram fölen... (vilket väl är den trista verkligheten för riktiga uppfödare också!)

Tjänar en hel del på tävlingarna, men redan från början tjänar man en hel del på att göra lektionerna varje dag!!
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Härligt, jag vill köpa en häst för 139 500:- :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Fänx, nu ligger det ett föl till dig uppe! :bow:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Oh jag önskar att jag också hade så mycket pengar! :d

Men jag börjar iaf få tur med att få stoföl nu, alltid något! ;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

haha jag fick sålt min första-häst för 1300 kr idag, höll på o tappa hakan :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag tycker jag förlorar mot hästar med mindre ednå, men jag kanske läser av det fel :p
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja. ;)

Har just skickat PM till en moderator, hittade en spelare med en hel sida med vänner med samma namn. Begåvat. :cool:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl

Kan man på något sätt fixa så att ingen inackorderar sina hästar på ens center? :confused:
Jag hade tydligen inackorderingar utan att veta om det, så jag höjde minsta färdighetsnivå så ingen annan ska kunna komma in för tillfället. Men finns det något sätt där man kan "stänga" centret?
Jag har förresten bytt namn nu, var tvungen att radera mitt gamla då :) Heter Kentaur nu.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag blev så förvånad när jag fick ett pm på svenska sidan om att du inte längre spelade. :p

Reservera boxarna till dig själv!
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Haha :D Tycker det är dåligt att man inte kan byta namn utan att behöva börja om på ett helt nytt :( men men. Nu kommer jag inte ihåg vilka jag hade som vänner heller :o Men jag skickar runt lite förfrågningar så får ni som vill acceptera :)

Måste man ha sina hästar där då? Eller kan man ha dom på andra center trots reservation?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Du kan ha dina hästar var du vill även om du reserverat boxar i olika stall. :)

Ja det är ju lite dumt, man kan ju ändra namnen på centren så varför inte användarnamnet också.. :(
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl*

Känner mig totalt korkad, skapade ett konto idag på howrse. Och kan nu inte logga in igen, verkar som jag har fått totalt hjärnsläpp och inte minns namnet, kan någon kolla om det finns någon vid namn Wenixa eller något som liknar det (kanske med någon bokstav borta osv)

Sjuukt störande när man inte kan komma ihåg det :/
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag spelade på Howrse i drygt ett år, sedan lade jag av och glömde mina inloggningsuppgifter. Lite typiskt när jag ändå hade flera bra hästar och bra koll på läget som det var xD
I alla fall, jag skapade ett nytt konto ganska nyligen, men kan inte logga in på de uppgifterna som jag VET är de rätta?! o.o Såg också att texten plötsligt är på svenska.. Är det så att svenskarna spelar för sig nu och att det är därför jag inte kan logga in på de uppgifterna? Har i alla fall skapat ytterligare en användare, med samma användarnamn som jag använde vid första registreringen, vilket jag inte kunde när jag skulle registrera andra gången. Så något tycks ju ha ändrats? :| (har inte läst hela tråden, förlåt om detta nämnts tidigare)

Inser just svaret på min fråga... Undra om det inte är värt att gå tillbaka till det engelska då. o.o
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 390
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp