BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag fattar inte det här med affix, jag reserverad ett affix för några dagar sen men mina föl får inte affixet efter sina namn?

Och idag har jag lyckats klappa 5 st xanthos.. men jag fattar inte vad det är bra för :o
 
Senast ändrad:
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Affixet lägger du till på samma ställe som du ändrar namnet på fölet, rutan under. :)

Om man klappar Xanthos har man möjlighet att vinna HOP och pengar. Jag fick det idag för första gången! :banana:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

aha så man får liksom inte något per automatik närman klappar? utan det finns en chans att man kan få något?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag har precis köpt pass på den svenska sidan. Har aldrig gjort det innan och nu fattar jag ingenting. Köpet har genomförts, pengar har dragits på mitt konto, men jag har inga fler pass på mitt Howrse-konto :O Skulle man fått en kod eller något? Har sparat uppgifterna jag fick efter kortköpet i ett dokument, men det är liksom inte.. såna uppgifter. Hoppas någon kan hjälpa :O
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Kl
Är det ngn som vet var den hemliga sidan på svenska howrse är, provade med samma som engelska men den fanns inte, ngn som vet..?? :confused:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Kl
Är det ngn som vet var den hemliga sidan på svenska howrse är, provade med samma som engelska men den fanns inte, ngn som vet..?? :confused:

Vill jag oxå gärna veta....

*kl*
Lite kul, ja sätte alla mina kottar (unghästar) på PS igår, för jag orkade inte göra games och satte ut alla alldeles för högt för att de inte skulle bli sålda, men det var en som såldes ändå, för 70 000e :eek:
Och då köpte jag en betydligt bättre för 20 000e på dagen :rofl:

Jag gråter ju inte för det, bara lite lustigt när man försöker sälja dem man vill bli av med för småslantar, och de är inte sämre heller..
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Grattis, kul att folk betalar bra för dina hästar. :) Jag lade ut ett föl i public sales idag, 33* för 1500e, räknar med att inte få honom såld. :grin:

Vilket datum är det som Junior Croesus gäller? Ser en massa sådana men minns inte vilken dag alltså...
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

hihi fick ett ymnighetshorn (:D) som belöning i ett mål och fick bla ett hera-paket där i! nice :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Vad händer om man betäcker sitt sto med sin far el morfar? finns ju inte tillräckligt många bra hingstar än :(

Eller någon här som kan ge mig ett bra betäckningserbjudande? :p
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det är så iaf Jaded-gruppen gör på engelska spelet, så jag skulle säga att det är ett bra sätt att få bra avkommor...

KL

Är det någon med tillgång till private sales som kan hjälpa mig genom att sälja en häst till mig så jag knappt får några pengar kvar och kan köpa pass för de pengar jag har kvar, och sedan säljer jag en häst för att få tillbaka mina pengar...? :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

jag kan hjälpa dig :)

Engelska el svenska?
 
Senast ändrad:
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Engelska, kan köpa en häst för 138 000:-
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

aha men där har jag inte tillgång till private sales :(
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ok, får hoppas någon annan tittar in då. :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Vad är det som avgör vem som vinner en tävling? jag har försökt o luska ut det men jag fattar verkligen inte..slumpen?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

KL

Jag har också blivit medlem på svenska Howrse. Jag har inte spelat på den engelska versionen så jag är nybörjare, men jag har blivit lite besatt :angel:. Jag heter Kalla på Howrse.

Ni som har spelat ett tag, på vilken nivå ska fölen vara när de föds för att man ska tycka det är lönt att lägga på saker från svarta marknaden?

Vad tjänar ni mest pengar på uppfödar delen?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag tjänar knappt några pengar alls. 99% av mina föl betalar jag 2000e för (betäckning+veterinär) men det är sällan jag får så mycket för fölen när de säljs. :( Men ibland har man tur...

På det svenska spelet har jag bara fått en avkomma och den vill ingen köpa. :mad::D
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 390
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp