BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Har ett mål där jag ska köpa en häst från aktion men
jag kan inte bjuda på någon ju??
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja ser vilka hästar som finns till salu och sådär, vilka bud som finns och så men kan inte bjuda på nån
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det jag kan tänka mig kan vara bra med ett eget center även fast man satsar på avel är ju att man kan stalla upp sina hästar gratis :) Sen att man själv kan se till att det finns pets, morötter, bra hagar och stall osv.

Ja så har jag på det engelska spelet. Jag har mina hästar "gratis" i ett stall som ger 22e/lektion och jag kan själv styra vilka hästar som har och behöver kanin och jag ser till ATT DET ALLTID FINNS morötter. :devil:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Är det inte de privata auktionerna du ser då? För jag tror att man måste varit inloggad i 10 dagar för att lägga upp och köpa hästar i den publika auktionen. För att kunna köpa och sälja på privata måste man ha 2 karma & 3 hästar eller affärsnyckel.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag kan se både de privata och de vanliga auctions sales.
Har dock 0 karma points, bara 1 häst osv.
Men har vart medlem över 30 dgr'

Aha nu hittade jag var man lade budet.
Det fungerade visst :)
 
Senast ändrad:
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag är redan trött på det Svenska spelet! :cool:
Känns så sjukt, hmm, barnsligt? :o:(
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

är det någon som vill jobba som riding instructor hos mig? jag betalar maxbeloppet så snart det går.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

jag kan göra det, fast kan man byta jobb?
Har ju ett nu
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag är sjukt trött på dessa personer som inte kan hålla sig till svenska...
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hur väcker man hästen?
Trodde den vaknade när man loggade in men det gjorde den visst inte:confused:
Det har den ju gjort förut
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Tror inte det har blivit ny dag ännu, brukar det inte vara runt nio?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

Har följt tråden en stund nu och som gammalt sulky.nu-fan tänkte jag ge mig på att prova den där svenska varianten. Heter kylin där om nån är intresserad att veta;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

:rofl: Jag både hatar och älskar när folk använder översättare. Hittade denna idag på spelforumet:

En spelare undrar var sjöhästen den fått i gåva tagit vägen och var man hittar "lagret". Detta fina svar får h*n:

Kanske har du redan passerat den här apan? Du har fått andra häst för dragning av den här apan?

:rofl::rofl::rofl:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

alla översättningarna är hysterisk roliga :D Läser forumet bara för det :p
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

KL

Hur delar man upp sina hästar under olika flikar, de som man ser längst ner på sidan när man går in på sin presentation?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

jag tror att man måste vänta tills tiden har gått ut? hur lång tid har du kvar? ska jag reservera en plats åt dig?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Man måste skapa breeding farms, man kan skapa ett för var tredje karmapoäng man får. Och ha max fem stycken tror jag :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Oh okej :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Gaaaah! Jag blir tokig! :mad: Hade tänkt strunta i den svenska versionen nu när det börjar gå bra för mig i den engelska, men nu sitter jag här på jobbet o har tråkigt så jag råkade halka in ändå... :angel: Men min stackars shetlandsponny får ingen stallplats! Det finns ju inga, trots att jag själv skapade ett ridcenter så går inte det att hitta, vad är det för fel???
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp