BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Verkar som att många gjort för enkla tävlingar :(, gå och kolla så högsta procenten som är tillåtet stämmer överrens med era egna hästar, om man inte "ritat" någon bana är det max 16% i skill deltagande hästar får ha, och det har man definitivt högre om hästen så bara är yttepyttetränad.

Och ha gärna tävlingarna öppna för alla raser såhär i början.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Mina tävlingar börjar kl 13 typ. Har gjort en terrängtävling med Nivå som kävs: mellan 69.7% och 139.3% i uthållighet och de andra är liknande det. Är det för högt?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Min howrse-hjärna är inte så välutvecklad än så jag gjorde det misstaget med alla mina 3 tävlingar som är öppna just nu :p så nu står jag med två tävlingsklara hästar och inga tävlingar att delta i :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det kan nog vara lite högt, en häst som är som bäst i uthållighet (som ju är det som terrängen går på) har absolut som mest 90% nu innan vi hunnit avla fram bättre hästar. Dock kommer det ju in några som har 69 och över så du lär få deltagare i alla fall. :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Gå in och ändra så kommer det att ändras direkt och tävlingen öppnas idag.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nivå som kävs: mellan 33.2% och 66.4% i uthållighet
Blev det för lågt nu istället? :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag kommer in med min häst så det låter ju aaaaaalldeles utmärkt ;)

Nejmen kolla vad din/a hästar klarar och sätt gränserna strax över dem, man vill ju kunna tävla med sin häst så det är en bra måttstock tycker jag. :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det är redan deltagare i mina tävlingar så det går inte :(
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Aha, ändra när tävlingen är klar då om du vill. Och lägg upp den sista tävlingen till imorgon!

Såg att vi båda döpt våra center till "dressyrcenter". Nördar? Näääe, inte då... :p

Mina tävlingar kommer upp 12:25-12:28!
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Haha, ja jag har kollat på dem. så det ska vara lugnt. Har ändrat på dressyren och hoppningen också, så nu borde det vara chill.. har öppnat dem för alla raser också :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Haha näedå :angel:

Döpte först det till yeguada panaccea men det lät så fel eftersom centret inte är stuteriet liksom så jag döpte om det :P
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag tror jag har gjort ett misstag och tränat upp en skill i taget, har tränat upp dressyren fullt på min första häst och är halvvägs upp i galoppen nu.. men det verkar som att det gör att jag inte kan delta i tävlingarna?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag gör alltså så med mina hästar att jag tränar upp speed och dressyr fullt, sen tävlar jag dem. Det blir ju inte riktigt rätt nu i början när tävlingarna är lite skumma och framför allt få. Du kommer nog hitta tävlingar snart.

Jag har anmält till en hoppning och en terräng! :bump:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Åhhå, nu är jag äntligen klar med uppdragen!
Och första tävlingarna är gjorda, sjukt skönt. Nu kan man börja spela på "riktigt" haha
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag hittar inga tävlingar öht med någon av mina hästar :(
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Vad har du för ras? Min dressyr tävling börjar kl 12.51.30, ska jag begränsa den bara till din ras? :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Done :)
Nivå som kävs: mellan 55.8% och 111.6% i dressyr

kl 12.51.30 :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Igår så fick jag mail om att jag skulle registerera min email och som tack skulle jag få en svart orchidé men har inte fått någon än?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Du är en pärla:love: Det borde vara precis lagom förmig :)

Säg till om jag kan hjälpa dig med något! :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Unga brottslingar
  • Jämställt förhållande

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp