BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Beror på vad du vill satsa på?^^ Jag tänker göra som jag gjorde på engelska sidan, bara odla odla odla och sälja allt till en början för att tjäna pengar.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

PÅ forumet verkar det som det är en hel del som inte är svenska som reggat sig.. någon engelsk och nån tysk.. tar dom chansen att få vara med i "eliten" på ett enkelt sätt eller?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag ändrade mig lite men nu köpte jag iaf ett växthus först för att kunna börja tjäna pengar snabbt. De stora ängarna tog slut innan jag hann köpa en så man får vara snabb imorgon. köpte även ett par mellanboxar.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Antagligen, förstår inte annars vad de gör på en sida där de inte förstår språket, så det är väl elitambitioner
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Känns lite trist tycker jag, hur kul kan det vara att behöva använda google translate? orka liksom :grin:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Japp, sörp, hona, spilta istället för box, vi lär väl hitta fler "fel" ;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Mjo ^^ Tänkte nyss att man borde kunna ge det som förslag i "your ideas" forumet men kan inte hitta något sånt på svenska sidan.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

vi får nog dras med en del medan allt kommer igång ordentligt, hittade även "tjänstgöringstid", visste inte att jag var i armén ;)
 
Senast ändrad:
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Okej, men det låter väl som en bra idé antar jag. Köpte precis ett växthus, men vad är bäst att odla i början o den här årstiden(om det nu spelar ngn roll i växthus)?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Du kan odla allt utom pass i växthuset, jag planterade en uppsättning turnips det var det man tjänade mest på i den engelska.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Turnips tjänar man bäst på, och det kan ju vara bra o få pengar snabbt såhär i början om man vill åt saker medan det är billigt :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hade de inte kunnat lägga ner mer tid på översättningen? Det verkar ju vara en svensk som är moderator så svenskar tycks de ju haft tillgängligt.

Verkar ju som att man även vid översättningen satt med googles översättning. :grin:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Turnips tjänar man bäst på, och det kan ju vara bra o få pengar snabbt såhär i början om man vill åt saker medan det är billigt :)

Vad smarta ni var! :o Jag satte det som jag antar ger bäst strö men det är ju helt rätt - man skulle satsat på snabba cash när det är billigt!
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Kan hålla med om att översättningen är lite si och så på sina ställen... :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag kan inte se någon moderator? :o Känns som att bara hälften på den där sidan är svenska, om ens det:D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ellerhur, alla svenska medlemmar häckar väl här och behöver inte spel-forumet. :D

Nejmen jag såg en som svarade i en tråd på spelet varpå någon tysk frågade om hon/han inte också var moderator på tyska spelet och det var hon/han, så jag antar att denne kan kallas moderator. :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

oh så spännande! Nu finns jag även med på svenska versionen, heter Nostie (samma som på engelska). Håller på med mitt EC center för fullt. Ska gro som satans och tjäna pengar innan jag köper boxar osv. Känns spännande att vara med från början :D Ska dock inte ge upp mitt konto på engelska
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hittade nyss en saltsten!!! :banana: Nu väntar jag bara på tävlingar... :cool:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Vill också ha!

Alltså seriöst, jag tycker det är lättare att förstå när folk pratar engelska än när de använder det där translate...
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp