BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Har du kollat din epost och kollat ifall du fått något mail från howrse? Och sen klickat på länken i mailet. Så gjorde jag och blev aktiverad :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nusåååå! :bump: Jag kom sist o näst sist men jag var iaf med! :D

Jag hade glömt fylla i mitt kön så det var där skon klämde :p
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Haha va bra :) Var du med i min tävling eller hittade du någon annan?
Hehe tycker det är skitskoj att vara med så här i början, och att man fått spelat lite på engelska innan så man har lite koll på vad man gör :D

Aha, va bra att det är löst nu då så du fick din orkidée :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag tror det var din tävling iaf :P

Jätteroligt verkligen att vara med från början! jag är med i några topplistor och jag njuter av det i fulla drag för det kommer inte hända så ofta :D Jag har ju bara spelat 12 dagar på engelska så jag är fortfarande novis, men visst det är skönt att ha grunden därifrån :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Haha jag hittade nu var man kunde kolla det.
Och ja är samma för mig, känner mig inte direkt vass på allt detta än, men det är hel kul att få vara med och spela nu från början. Haha vi på buke kommer bli eliten på howrse :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Yes, åtta vunna tävlingar såhär långt, hoppas på att ha alla 20 till imorgon så bör ju hästkraken vara 100 bluppad till helgen är slut i alla fall.

Då vare bara att vänta på en 100 bluppad PRE hingst. :devil:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

KL

Nu är jag också medlem på den svenska sidan. Heter Happiness där, adda mig! :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*


Ahh jag blir tokig!! Ordnade tävlingar med för hög procent igår så nu måste jag vänta ända tills imorgon för o va med i de nya!!! Eller går det inte o hålla tävlingen direkt??

Ingen som har nån slags tävling man kan va med i? Kommer inte vidare ju... Min häst har 69% i dressyr
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nu har jag lagt ut en massa hästar för auktion på engelska sidan.. känns ju jobbigt o ha 10 hästar där när det är så tidskrävande på svenska sidan nu :crazy:

Sparade mina fina senast födda märrar, nu senast fick jag ett fint sto-föl med 19* och 734GP som är mouse grey :love: och en fin hingstunge efter det med 21* och 740 GP :laugh:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Så har jag också gjort, tagit bort de hästar som inte kommer bli något och har kvar de som är bra.

Såg förövrigt på den svenska sidan att man har en Frisisk häst om man kollar på rasen på första bästa frieser. Heter det verkligen frisisk? såg väldans roligt ut iaf :D
Kanske heter så på svenska?
 
Senast ändrad:
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag är så sur att min tutorial slutade fungera mitt i alltihopa :mad: Jag har ju inte fått nån gratis-häst.. det antar jag att ni andra fått?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

och hur har folk hunnit med att få 2 karma på ett dygn?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag fick en iaf, och mina uppdrag fungerade som dom skulle. Var bara tävlingen som var lite seg att vänta på, sen var det bara ett uppdrag till efter, och sen fick man hästen :)

Troligen har dom handlat massor med pass för riktiga pengar.
Men jag tycker endel är helt galna redan nu :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Min tutorial flippade ur redan i början.. Den sa att nu kan du antingen gå vidare själv eller fortsätta tutorialen men det fanns ingen knapp för att fortsätta utan bara en för att avsluta.. försökte flera ggr så tillslut fick jag trycka på fortsätt själv för att ens kunna gå vidare i spelet..

det finns inget sätt att återuppta tutorialen va? :(
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nej, det var en som hade samma problem som du som frågade i spelforumet som fick svaret att det inte gick men att man nu när det ändå är så nytt lika gärna kunde avlsuta kontot och starta ett nytt. :cool:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Men kul o starta nytt? jag är ju en av top5 som startade öht på svenska sidan, känns mindre kul att få börja om då :grin:

Men sen ias är det inte spec kul o ha gått miste om det heller, hade ju vart nice o ha en hingst också..
 
Senast ändrad:
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Fast den där gåvohästen är ju egentligen bara skrutt - ingen extra GP från spelen eftersom den är tre år. Inga "rides" gjorda sedan 1år och 8 månader eftersom den är 3. Den är liksom hopplöst efter redan från början.

Jag har redan sålt min gåvohäst.:angel: (ja, jag köpte några pass, missade att man fick starta ridcenter gratis :o)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sant..

Har också funderat på o köpa några pass..

Är ridcentret ett "måste" för att bli "framgångsrik"? jag tyckte inte alls det momentet var lockande och funderar på o lägga ner det så småningom.. nu kan man ju ställa upp sålänge det behövs tävlingar osv.. men min "spel-strategi" innefattar inte centrat alls (tror jag haha) så då känns det onödigt och tidsödslande..
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det jag kan tänka mig kan vara bra med ett eget center även fast man satsar på avel är ju att man kan stalla upp sina hästar gratis :) Sen att man själv kan se till att det finns pets, morötter, bra hagar och stall osv.
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp