BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Den hamnar automatiskt på hästen du föder upp.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag hittar inte dig när jag letar på howrse O (orginal ;):D) lägg till mig som vän! :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nej för någon (:mad:) hade mitt nick så släng dit "gul" efter så haru mig. ;)

(jag får inte logga in mer idag, herregud jag måste plugga! :p)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ah, såg det nu..=)

*delvis kl*

Tycker det e lite roligt o få börja om från början, men frågan e hur bra hästarna blir när det inte finns några center o välja mellan, knappt några tävlingar o inga saker att hitta i boxen? Haha, vi får väl se...
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det är ju så man får börja och göra bättre och bättre hästar. Men visst kommer det ta tid nu när det inte finns många tävlingar och bra ridcenter.... :crazy: Antar att det kommer bli med ALLA tävlingar på svenska sidan som det är och har varit med dressyrtävlingarna på engelska versionen - man får slåss om de få platser som finns. :cool:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja det känns lite segt, men hur dags brukar det finnas flest tävlingar uppe? Någon spec tid?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl

Heter samma på den svenska som den engelska :) Keia.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl.
Har lagt in lite tävlingar nu, har fösökt hålla dem på lågt % behov, får höja efterhand sen öppnar i morron.:banana:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Vad jobbigt att börja om från början igen... :mad: Jag har ingen lust nu när jag äntligen börjar komma igång på den engelska, tjäna pengar o avla enhörningar! Nä jag väntar nog ett tag, speciellt eftersom så få här verkar lyriska.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*Kl*

Har också lagt in tävlingar som kommer igång imorgon, men det var ju nästan svårt att få dem på låga % ju :D

Tycker det är helfestligt att få vara med så här i början av spelet, om några dagar kommer vi rocka allihopa ;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag tycker oxå att det är kul att få vara med från början.
Man fick ju tillgång till rid centret direkt.

hur gör ni för att höja blupen så mkt som möjligt varje dag.?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag tycker det verkar jättekul att få vara med från början! passa på att köpa saker som är jättedyrt i orginalet väldigt billigt nu i början också! Nu kanske man även har en chans att få tag på special/divines!
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja jösses :eek: Stor fertil äng och största boxarna skänks ju nästan bort!

Jag visste inte ens att man kunde skapa center nu direkt så detta gjorde mig mycket glad :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Japp, jag gjorde misstaget att inte köpa ett växthus direkt nu så nu har jag inte råd för att jag köpte en stor fertil äng, oh well! :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja jag köpte både en stor äng och ett växthus, ängarna och boxarna kostar ju nästan inget så det är bara att shoppa loss ju :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det gjorde jag med :D Hoppas inte priserna höjs alltför snabbt så man hinner köpa på sig lite :angel:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

Okej, en snabb lista på vad och i vilken ordning man ska köpa/göra saker för o starta en ridcenter? Någon som vill dela med sig av expertisråd...:laugh:
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 770
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp