BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag tror som du. Klickar man på den engelska flaggan kommer man till den gamla inloggningssidan. :)


Ååå, äntligen! Höll på o bli tokig när sidan bara sa att jag hade fel lösenord, jag VET väl vad jag skriver :confused: Tycker man kunde fått ett meddelande att sidan inte fungerar eller nåt istället?

Aja, sitter nu o väntar på att klockan ska bli 20:23 så att jag kan betäcka mitt enhörningssto för första gången! :love: Förväntningarna är höga...

Är det förresten nån som vet hur man kan få/tjäna in nya pass? Spelet känns så himla låst när man inte har några pass och jag vägrar av ren princip att betala riktiga pengar när man spelar sånna här spel...
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Yay!!! Jag har precis fått en liten enhörningshingst! Fin liten arabfux blev det :love: Är förvånad att det blev en enhörning på första försöket eftersom chansen är 1 på 6 så jagär mycket lycklig :bump:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Grattis vad kul! :bump:

Jag hade en enhörning tidigare men sålde den eftersom jag inte orkade sitta och tima in rätt tid och sedan hoppas på de dåliga oddsen. :o
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag är väl rätt optimistisk nu eftersom det blev en på redan första försöket, men vi får väl se. Lite drygt är det att sitta o vänta på rätt tid men jag har mycket dötid på jobbet så det är rätt lugnt, blir tokig bara när jag sitter o väntar o sen missar med nån minut för att jag är i andra tankar :p

De går ju o sälja dyrt oxå de små liven så jag tänker nog prova o satsa på lite enhörningsavel ett tag!
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Kl
Jag har kunnat registrera mig på den svenska sidan nu, lägg gärna till mig. heter bure där med.. :banana:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag är också registrerad på den svenska nu! :) heter Panaccea där med (med stort P :D) använd gärna mig som sponsor :angel:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Känns som det kommer bli lite segt nu i början iom det inte finns så många spelare, hur kommer det gå med tävlingar osv? antar att Ow arrangerar lite nu i början för att få igång det :)

Jag körde tutorialen nu men helt plötsligt sa den att nu kör du antingen vidare eller gör det på egen hand, men det fanns liksom inga andra alternativ än att köra på egen hand :grin:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag ska genast ta o lägga till er Bure och Panaccea! :laugh:

Men nu fattar jag ingenting, spelar man inte mot alla andra som vanligt om man registrerar sig på den svenska sidan? Börjar man om på nytt eller?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Du får börja om på nytt, men allt spelas som vanligt, enda skillnaden är att det inte finns så många användare än :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nu finns även jag på den svenska, heter Kiba där med:laugh: Svårt att komma vidare i tutorialen dock när det inte finns några tävlingar :rofl:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hur hittar man till svenska sidan då?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Tack!

Har ni hittat någon saltsten än? :crazy:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

näe, när är det man får gratis-hästen?

O mina mål är för närvarand

*tävla 2 ggr (lätt när det inte finns tävlingar?)
* erbjud betäckning med en av dina hingstar (lätt när man har ett sto :D)
* nå 4 dagars tjänstgörningstid (ja det går ju inte o påverka direkt)
 
Senast ändrad:
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Efter att man tävlat med första hästen, tror jag.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

De måste ju ha glömt saltstenen, eller saltblocket som de kallar den. ;):mad:

Kul när hela min speltid med unghästen går ut på att ha en saltsten, jag har satt hästen i boxen flera timmar varje dag, nu är den 1 år och 10 månader, ingen saltsten. :mad::mad:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

:rofl: Energisörp!

Jag heter kort och gott eyz på svenska versionen för den som vill ange sponsor. :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag finns nu också på den Svenska sidan! Med samma namn!

Jag har kommit så långt att jag ska delta i en tävling men det finns ju inga! :confused:

Gjorde en exakt likadan häst som jag började med i orginalverisionen! :angel: ;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Aha så det är du som jobbar i mitt center! :D

Hur arrangerar man tävlingar då? Hade inte kommit så långt i den engelska versionen så jag hade ett eget center men antar att det är tillgängligt för alla nu i början för att få igång det?
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 772
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp