BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag avlar welsh.
Har inte kommit så långt än men det börjar ta sig.
Ngn mer som har welsh?

Är det ngn som vet varför man bara får köpa ett begränsat antal boxar i taget.?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag har Chincoteague Ponys och dom ska helst vara skäckar. :D

Går väl sådär än så länge.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl
köpte precis en frieser hingst med..
 
Senast ändrad:
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Haha jag vet :angel: Men jag la märke till att hälsan gick ner mycket snabbare om de gick ute längre än så^^
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

Nu tror jag minsann att den svenska versionen är på G! :banana:

När jag går in nu så är det ju underhåll (som jag tyckt mig läsa något om) och adressen ändras till http://se.howswe.com! Kan det vara så att vi får spela på svenska i em? :laugh:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

njaa hälsan brukar inte gå ner pga hagtiden om den har täcke. Hur är vikten på den? Den korrekta vikten för hästar över 3 år är dess höjd X70.
Mina passhästars schema brukar se ut såhär: saltsten, rykta, 3 lektioner, grönbete så det täcker så mkt av rekommenderade matmängden (ibland över 7 h i hagen), klappa, dricka, ge resterande mat ifall det behövs och lägga den. De lever till över 31 år alla ^^


Jag har en drös olika arter som jag föder upp. Men mest föder jag upp welsh (14*, snart 15* hoppas jag) och paint (över 26* tror jag...), men vid sidan om har jag oxå prövar frieser och fjordar. Har en fin 28* frieser hingst som jag använde för dressyrobjektiven. Han har en tvilling som jag inte har bestämt vad jag ska göra med. Har dessutom endel IH, hannos som jag inte kommer ihåg hur många stjärnor de har... har lyckas skrapa ihop ganska många hästar vid det här laget :angel:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det är inte många hästar jag har som har täcke så det är väl därför kanske :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det enda du behöver tänka på ifall de inte har täcke är att inte lägga dom i hagen om det är under 10 grader har jag för mig. Annars att låta de beta i hagen gör det inget om de inte har täcke.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Generellt verkar det som att de ovanligare färgerna (för rasen) är värda mer än de med vanlig färg (jag KRÄKS om jag får en till dapple grey-irländare :eek:). I alla fall skrivs det ju gärna ut i annonerna om det är en rare coat.

I public sales tycker jag att man får väldigt lite för sina hästar, jag försökte sälja en hingst med 29 stjärnor (31 var bäst då och det var bara en avelsgrupp som hade 31-stjärniga) för 1500, men fick gå ner till 500 för att få honom såld. Då hade betäckning+veterinär kostat 2000:- :cool:.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Oj, ja jag försökte köpe en hingstunge igår dom var dun-färgad men den gick för över 2000e så jag gav upp :eek:

Köpte en fin fuxfärgad istället för 520 :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Vad har ni för black market items som ni inte har användnig av? Jag har två pandoras box som jag gärna säljer eller byter om någon är intresserad, och ett gäng sjöhästar. :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hej alla! Jag hittade precis denna tråden när jag sökte efter vad "sofia5" är förnågot :) spelar också howrse. Jag antar att det inte är bara jag som inte kommer in på sidan?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

jepp imorse hade dom ett 3 timmars uppehåll men nu fungerar den normalt igen :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

För mig har det funkat hela dagen, inte ens varit någon uppdatering? :confused:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det var en planerad uppdatering mellan 9-12 för Sverige. Numera är den dagliga uppdateringen kl 9-9.30 slut. Det kommer ske en uppdatering som vanligt därefter, men du blir bara utloggad och du kan direkt logga in igen.

Däremot om du inte hittar howrse hemsidan, pröva goggla fram det och klicka på länken. Det brukar funka för mig
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det var en planerad uppdatering mellan 9-12 för Sverige. Numera är den dagliga uppdateringen kl 9-9.30 slut. Det kommer ske en uppdatering som vanligt därefter, men du blir bara utloggad och du kan direkt logga in igen.

Däremot om du inte hittar howrse hemsidan, pröva goggla fram det och klicka på länken. Det brukar funka för mig

Fast det var ingen uppdatering alls för mig på hela dagen och jag har spelat hela dagen.. (med risk för att låta livlös :o)?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag använder firefox och då fick jag bara fram "sofia5", bytte till safari nu och då kommer jag in:) konstigt:P lägg gärna till mig som vän: Björkeberga
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

När började du logga in, före eller efter kl 12? För jag kunde inte alls logga in mellan 9-12, tro mig försökte därimellan bara för att :angel: Efter kl 12 har jag inte alls haft några bekymmer eller träffat på "sofia5" igen :p
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 204
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp