BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hur gör jag för att använda tex Horn of Plenty?

(Fångade ett som kom flygande :p:p)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Gå in på "The Shop" och sen till höger under rubriken Various så finns det en flik som heter "Black market", klicka på den så ser du vilka BM saker du har, där borde din HOP finnas. Klicka på den och så kommer så väljer du att ta den som du har i din inventarie och sen väljer du och du själv ska ha den eller om en vän ska få den.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Tack jag precis på det! :laugh:

Vann det där tävlingspaketet med Athena´s sadel osv, himla bra! :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Vilken tur du hade!! Jag har som bäst fått ett par aging point i de där jäkla hornen. :mad::D

Thuzze - imorgon kan du köpa hem din häst igen!! :bump:

Är det någon som sitter på en jättebra frieserhingst, runt 30 stjärnor?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl
irriterar mig på att man måste ha pass för att kunna tävla dressyr :( är för snål för att köpa det hela tiden.. vill ingen köpa en fin fin hannover av mig för 500eq och ett eller 2 pass?:rofl:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Alla kommer få kunna köpa dressyrbana sen har jag för mig. De har bara en promotion nu så att vi slösar pengar på att köpa pass å de tjänar pengar på oss ;-) Så jag kommer vänta och se när dressyrbanorna kommer vara tillgänglig för alla.


Jag köpte en 27* friesian hingst för 6000e som jag satte en MA och använder för fullt på dressyrbanorna ^^
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja det var roligt!

Synd bara att detta spelet inte kommer att finnas på svenska, jag som verkligen börjar komma igång nu! :(
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Tävla kan du ju göra ändå och som Dreama säger så kommer de ju också att bli tillgängliga för ECna utan pass längre fram. Jag tycker det är lite synd att nivån på de tävlingar som finns är så hög, har man inte en topphäst finns det ju knappt några tävlingar alls än...

Jag läste på forumet om folk som köpte mer än 10 HoL och ändå inte fick någon dressyrbana! :eek:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja fast han känns hopplöst efter nu när jag fått fram två nya generationer. :angel:

Är f.ö. sjukt nöjd med mina nya korsningar, så dumt att jag var emot det från början! :banana:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*
Varför gratulerar man varandra till ett bra spel?? Ger det något?:confused:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det är väl det som ger rankingen - popularitet. (?) Och om man gratulerar folk så kanske någon klickar sig in till en via den personens sida och på så vis får man lite reklam för sina hästar. :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det är väl det som ger rankingen - popularitet. (?) Och om man gratulerar folk så kanske någon klickar sig in till en via den personens sida och på så vis får man lite reklam för sina hästar. :)

Aha, tack! :)

*kl för gnäll*
Jösses vad irriterande detta med Aging points är... de räcker ju aldrig till! :mad:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl

Å så var det jag igen då...

Varför ska man blupa upp dem till 100?
Efter vad jag märkt så gör det ingen skillnad på avkommorna, eller har jag missat något?
Är det inte bättre att sikta på höga skills, för det ger ju iallafall högt ibm?

Eller?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Bluppen på föräldrarna avgör avkommornas ibs och ju mer ibs desto högre totala skills efter träning får ju fölet.

Jag brukade ta föl på stona så fort de blev 2,5 år och GP:n steg ju fort på mina hästar men alla föddes med 0 ibs. :cool: Nu när jag bluppar stona fullt så föds fölen med ca 170 ibs eller 250 med "tårar".
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl för gnäll*
Jösses vad irriterande detta med Aging points är... de räcker ju aldrig till! :mad:

Jag fick två AP från skötsel av hästarna och så en från Archimedes men jag ville ha mer och köpte 5 st i shopen. Medan jag förbrukade dessa 5 hittade jag 5 nya så jag kunde åldra hästen från 1 år & 10 mån till 4 år! :banana:

(sen klarare jag en quest och fick ytterligare 5 men de orkade jag inte göra av med - bra AP-dag idag :D)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

är det en bra idé att fortsätta odla turnips (eller andra sommargrödor) så länge det går eller kommer skörden bli förstörd på hösten?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

<'KL<'

Om man odlar äpplen, så står det ju en skörd varje höst... vad innebär det i praktiken?
Är åkern låst resten av året eller går det odla annat?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag som precis funderar på om jag ska behålla min åker med äpplen eller inte:D Den är låst hela tiden och ger skörd en gång i månaden vad jag märkt änsålänge :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 204
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp