BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl

Ska det komma ett svenskt howrse nu i september?

Coming soon in september
Howrse available
in 7 new languages !

Portuguese, italian, dutch,
swedish polish turkish and arab players
will soon be able to play Howrse !
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Åh va skönt! :D Nog för att jag förstår engelska ypperligt men allt blir lättare när det gäller termer osv! :laugh:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Bara det inte blir som när Zynga översatte spel på Facebook med helt värdelösa översättningar... :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jo det blir nog mycket lättare med allting^^ Men vad skumt det kommer bli. Allt kommer ju vara från början då väl, de bästa hästarna är typ de man väljer när man skapar accountet :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Tja jag har en häst vars pappa är ett sto :cool: så det går att byta kön på en vuxen häst som fått avkommor.

För att bluppa - har hästen vunnit 20 tävlingar? Det räcker att de tre bästa skillsen är fetstilade. Jag har inte lyckats feta traven på någon av mina irländare. :angel:

Jag brukar tävla innan jag gör klart träningar och rides, då blir det lite lättare att vinna alla 20 vinster man vill ha fort. :)

Ok, tack :)
Jag testar på en mindre värdefull :angel:

Smart.... nu ligger jag på över 250% trot och då är det svårt vinna utan extra utrustning man köper med pass...
Men jag kan ju testa andra grenar dock..
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Absolut, en av mina vann 12 av sina 20 första på barrels, resten var spritt på de andra. En annan vann 16 på hoppning och 4 på fälttävlan och en tredje har verkligen spridning på vinsterna, alla samma ras. :)

Jag börjar nästan lura på att man ska vänta med att lägga på bonusgrejer tills efter de vunnit sina 20, hade problem med en som fick det innan jag började tävlandet. :confused:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Förhoppningsvis får man ha kvar sitt spel men att du kan välja att ha texten på svenska, som på facebook! :laugh:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Vaaa? Jag trodde att man skulle kunna välja språk bara. Vore ju faktiskt lite kul om man kunde hänga med hyfsat om det börjar från start, nu när man vet hur det funkar. :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jahaaaa, haha jag trodde att det blir ett helt nytt spel, howrse.se eller nåt :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Eller nu blir jag osäker. På de andra så är det ju tex helt andra hästraser osv, så är det verkligen "samma spel" fast man kan välja översättning?:confused:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

På det andra? Kan man alltså redan nu ändra till Svenska?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ne jag kollade det franska :) Där har dom ju kommit mycket längre också. Hästar med över 60* :eek:

Det verkar som att det ska komma till facebook också :D Jag har dock inte facebook men.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ne jag kollade det franska :) Där har dom ju kommit mycket längre också. Hästar med över 60* :eek:

Det verkar som att det ska komma till facebook också :D Jag har dock inte facebook men.

Vad sker om man loggar in via facebook??
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det vet jag inte, har bara läst att det ska komma dit :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Förresten så är jag nästan helt säker på att det kommer bli ett nytt spel, det svenska alltså ^^ Det portugisiska eller vilket det var har nyligen kommit och deras Grand Prix hästar har inte högre Genetics än ca 570. Så det måste ju betyda att de har fått börjat från början?
Sen har de sagt i forumet att equideow och de där är utomstående spel så det räknas inte som multiaccount om man gör ett account där.
Tycker det vore riktigt kul att få vara med från start :banana:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Vilken ras får avkomman om man korsar två raser? Jag funderar på att avla in lite nytt blod i mina Irländare för att få fram en bättre häst för dressyrtävlingarna. Och jag tror att det skulle göra störst skillnad om avkomman var IH...

Det kanske är slumpen som avgör?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Vilken ras får avkomman om man korsar två raser? Jag funderar på att avla in lite nytt blod i mina Irländare för att få fram en bättre häst för dressyrtävlingarna. Och jag tror att det skulle göra störst skillnad om avkomman var IH...

Det kanske är slumpen som avgör?

Jag korsade mitt standarbred sto med en spanish purebred och det blev en spanish...

Du kan ju leta efter en hingst/sto som redan är en korsning och därmed få överhängande rätt blod...
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag har för mig det beror på hur långt bak i stamtavlan respektive ras sträcker sig. Tex parar du en häst med Ouranos och Gaia som föräldrar med en häst som har sin ras i många led bakåt så blir avkomman av den senare hästens ras. Hum gjorde jag mig förstådd alls?:p
Blir ju lite jobbigt att luska reda på vem som har den längsta stammen ibland dock.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja det blev både fel kön och fel ras men könet är åtgärdat och jag kom på att det nog till och med blir bättre när jag tagit en avkomma på denna fölunge. :angel:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

haha, man får en hel drös aging points liggandes ;-) Nä jag har fått nån ide att jag ska försöka komma högt upp i aging point rankningen ^^

var står information om svensk howrse?
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 204
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp