BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

När kan man fixa såna där flikar så man kan sortera hästarna?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nej, just nu får jag inte heller ihop det men igår var jag helt övertygad om att det skulle bli fel så vi kör såhär! :D

Tror man får fixa första fliken efter 40 dagar, då får man även tillgång till rasstatistik som jag inte fattar ett dugg av. :cool:


Knapplånar mig själv för att gnälla lite.
Åååh vad jag blir trött på folk som inte erbjuder betäckningar med sina topphingstar. Alltså, jag förstår mycket väl varför de gör så och att de tjänar så ruskigt mycket på att sälja sina "dåliga" hästar som är ett par stjärnor bättre än restens, men jag vill också avla på 33-34 stjärniga hingstar och inte usla 30 som ligger på public. :angel:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Men åh det är ju långt kvar :( och bara en flik.

Jag skulle nog göra samma sak som dom tror jag haha :angel:
Vad är egentligen nackdelen med att korsa raser?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

Vet någon hur man får upp priset på sitt centers lektioner? Är det till att anställa fler lärare eller?:)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ha hästar med hög dressage skill på ditt center, tränare behöver man inte ha fler än 1 per 20 boxar tror jag.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ju bättre dressyrskills det är på hästarna som bor på ECt desto bättre lektioner. Sen ska visst hälsan på hästarna också spela roll, och så fick jag idag ett mail från ett annat EC där man tackade för att de inackorderade tagit så många lektioner så betalningen gick upp. :confused: Men det vet jag inget om...
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)


Join Horse Eden Eventing Today !



Nu behover jag eran hjalp!
Ar lite smatt pank och behover en ny hage till mina stackars krakar.
Far mer pengar om andra anvander den har lanken for att starta ett konto.
Det ar gratis och ni behover inte spela...

Please...
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det går tyvärr inte att få högre fertility än det hade när man köpte den =/ Så du kommer aldrig få högre än 50% på den.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det var väl ett sommarevenemang precis som vattenballongerna så jag tror inte det. Om det inte kommer nästa år förstås. De med Gypse får väl sand när man skött hästen och det verkar ju dumt att lagra massa onödig sand... :p
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

jag har också en liten 50 % åker, ska jag förstöra den eller använda den som hästhage?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

Fråga, när man tränar, vad är bäst och ger mest?
Rides eller träning?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Och en fråga till, om man ska köpa en häst för pass. hur överför man passen??
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Har du redan tillräckligt med 100% pastures till både crops och hagar så ser jag ingen vits med att ha kvar den. Annars är det ju bättre att ha den kvar tills man har råd att byta ut den.


Humelibumlan

Jag har för mig att jag läst i forumet att det är bäst att mixa allt. Jag kör på både rides, training och lessons.

Och angående köp för pass så funkar detta bara i Private Sales. Där väljer man bara hur många pass man vill sälja för så dras det automatiskt från köparen.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Har du redan tillräckligt med 100% pastures till både crops och hagar så ser jag ingen vits med att ha kvar den. Annars är det ju bättre att ha den kvar tills man har råd att byta ut den.


Humelibumlan

Jag har för mig att jag läst i forumet att det är bäst att mixa allt. Jag kör på både rides, training och lessons.

Och angående köp för pass så funkar detta bara i Private Sales. Där väljer man bara hur många pass man vill sälja för så dras det automatiskt från köparen.

Tack!!

Nu kommer fler frågor :o

Jag har skaffat mig en breedersfarm, men hur får jag in mina hästar i den? :confused:

Får man sälja ett konto??:angel:

Jag vill här oxå säga att jag googlar för fullt, men hittar inga svar?!
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 204
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp